3 Ocak 2018 Çarşamba

Nerde Kalmıştık?

Merhaba "Kankalar" ;

Hareketlere, sıfata...
Eveeeeetttttttttt, nerde kalmıştık? En son yazı yayınlayalı 8 ay olmuş. Peki 8 aydır ölmediysem neydi bu yani şimdi böyle? Hiç sordunuz mu blog aleminin Işık Getiren'i nerede? Nerde bu insan evladı? Artık kim bize siyaset ve film önerilerini karıştırıp çorba ederek yazı yayınlayacak?  Heyecandan bilgisayar ekranına dil atmadığının farkındayım. Atma reis sen bilirsin.

Şimdi aklınıza : "Ya kesin bu cinsiyet değiştirip yeni seçilen Fransa Cumhurbaşkanı ile vatandaşlık almak için evlenmiştir" gibi şeyler gelmiştir; gelmesin. Blog yazmamamın tek sebebi; "yazacam, yazacam" deyip aklımda yazacağım yazıyı fazla düşünmektir. Dur aklımda biraz daha düzenleyeyim ne yazacağımı diye diye 8 AY GEÇTİ. Yorumlarda beni kınayabilmeniz mümkündür.


Başlıyorum: ...



8 aylık süreçte sırasıyla:

***Diş teli takan ONUN BUNUN ÇOCUĞU bir dişçinin işe zerre özenmemesi sonucu dişlerimin istediğim gibi olmaması sebebiyle kısa süreli psikoloji bozulması geçirdim. Kendisi ne zaman aklıma gelse sülalesini yâd ederim, şuan bile ediyorum. Hatta son zamanlar kendisine tedaviyi eksik ve hatalı yapmak suçlamasıyla maddi ve manevi tazminat davası açmayı düşündüm. İnternette emsalini gördüm: maddi 4 bin TL, manevi: 16 bin TL tazminatla ortodontiste açılmış dava vardı. Ama (küfür etmeden yazıyorum ki bu kısmı dava açılmasın hakkımda) Sayın Ülkemizde dava hak hukuk tamamı parayla döndüğünden ve nasıl bir siyasi partili hakimi denk geleceğimiz makul olduğundan ve çok zaman aldığından ötürü dava açmayı çok olmasa da şimdilik erteledim aklımda. Ama o dişçinin sülalesini s...

***Bu ülkeden gitmek istedim; Yeni Zelanda başta olmak üzere Avrupa Birliği üyesi ve yaşam standartları yüksek bir ülkeye gitmek istedim ama öyle turist olarak değil gidip iş bulup, oranın vatandaşı olana denk... Adam akıllı mesleğim olmadığından ötürü gidemiyorum ama gitmem gerek, nasıl yapacam bilmiyorum. Bu ülkede doğdum diye bu ülkede yaşamak zorundan olmadığımı düşünüyorum. Para lazım para, çok para... :/ (Şuan dahil etkin bir şekilde düşünüyorum, ediyorum, araştırıyorum.)

*** Yana yakıla iş ararken Tıbbi Mümessil olarak bir ilaç firmasında işe girdim (halen daha devam ediyorum.). Yani İstanbul'da hastanelerde zayıf ama sexsapalitesi %60'ın üzerinde birini görürseniz o benimdir. Gelin ve kulağıma fısıldayın. Ama bunu aniden yapmayın yoksa adliyelik oluruz.

***İşe girdiğim bu şirkette sekreter olarak çalışan bir ofis çalışanı kızı sevdim. 4 ay falan nasıl konuşsam etsem diye düşündüm. Neyse sonra kuzenim Kürt Berkay ve alkol komasına girdikten sonra bana tekme atan dostum Onur'un gazıyla gittim kızla kem küm konuştum. Ona avrupa birliği ülkeleri cumhurbaşkanları ve hükümet başkanlarının bile red edemeyeceği şeyler söyledim. "24 yıldır gördüğüm en güzel şeysin dedim." adına yakılan şarkıları dinledim Youtube'dan. Kız tamamen şok etkisi geçirdi sonra "hemen cevap vermem ama şaşırdım" dedi hafif gülümseyerek. Ben dedim Sait adamsın yapıştır. Sonra aradan bir hafta geçmedi kızın Whatsapp profil fotoğrafından bir erkek ile fotoğrafı... Sonra aralıksız 2-3 saat Youtube'dan SELA DİNLEDİM. Ama ben o kadar güzel konuştum ki ayrılıp gelir diye bekledim. Evet ayrılmadı. Eeee yani şimdi böyle işin ..........

*** En son zamanlarımda ise iş ile alakalı sorunlar yaşıyorum. İşler sarpa sararsa yine böyle vardiyasız bir işe işsiz kalmadan girmem gerek. Yoksa evde kafamı yemem imkanlar dahilindedir.


Peki sizden ne bekliyorum? Bana bu bloğumdan ayda 3 bin TL üzeri para kazandıracak şekilde yayın, ilgi gösterin ve bende hiç çalışmama gerek kalmadan Yeni Zelanda'ya gidip orada yaşayım ve size İnstagramdan fotolar atarken viskimi yudumlayıp havuzuma atlayan biçıslara bakayım vs... Basit şeyler istemediğimi biliyorum ama imkansız mı? Evet :D

Umarım görmeyeli ölen (takip ettiğim ya da beni takip eden) blog yazarı yoktur.

İlaveten yazmadığım süre sarfınca başıma bir iş mi geldi diye soran-eden-yorum yazan kişi-blog:
https://bucurukveben.blogspot.com.tr/ 
(D U Y G U L A N D I R D I N) :D :))

Yorumlarda yukarda bahsettiğim şeref engelli ortodontistin sülalesini yâd eden yorumları silmeyeceğim. Emin olabilirsiniz.



Saygılarımla efemmmm... :)

8 yorum:

  1. Hoşgeldin arkadaşım yaaa, çok uzun süre gelmeyince bloğunu kesin kapattı dedim, var öyle yapan hem de sayısı azımsanmayacak sayıda arkadaşım:((
    Dişlerin için çok geçmiş olsun, Allah'tan bulur merak etme, kız arkadaşın için de umarım Allah karşına kısmetini çıkartır, helal süt emmiş biriyle yuvanı kurarsın. Bu ülkeden gitmek istemekte artık kimse haksız değil ben de istiyorum ama ben de züğürt olduğumdan gidemiyorum. Belki de yanlış yapıyoruz gitmeyip kalıp mücadele etmeliyiz. Zor olsa da...

    Beni de yazmışsın teşekkürler elbette merak etmez mi insan blog arkadaşını...
    İyi seneler, saygılar karşılıklı...:)

    YanıtlaSil
  2. Kervan yolda düzülür derler başla yazmaya . Ara versekte dönüyoruz buralara. Kendini ifade etmek ihtiyacımız çünkü . Daha sık yaz ben okurum:)

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle tekrar hoş geldiniz o zaman, dişin için üzüldüm kardeş inşallah iyi olur, dava açmanı da tavsiye ederim. Çünkü sen hakkını aramazsan o adam yine o şekilde devam edecek, bilmiyorsa o mesleği hiç yapmasın yapıyorsa da işini kaliteli yapsın.

    Kız konusunda bir yandan üzüldüm. Kısmet değilmiş demekki sonuçta bir sevdiği varmış. Belkide böylesi senin için daha hayırlı olmuştur.

    Çalışma hayatında ve blog hayatında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. İnsanın kendisiyle konuşabilmesi, kendine açılabilmesi bence çok önemli. Hele ki bunu yazı yoluyla yapanlar için yazdıklarını sonradan tekrar okuduklarında edindikleri izlenimleri, yazıldığı zaman ki şartları ve düşüncelerini hatırlayabilmesi, okurken ki anda ise yazının oluştuğu zamanda aklına gelmeyen birtakım farklı düşüncelere sahip olduğunu fark edebilmesine kadar önemli derecede geniş bir bakış açısını kazandırdığı düşüncesindeyim. Kimisi bunun için günlük tutar, kimisiyse anılarını biriktirir. Ben de bunu senin yazdığın blog gibi, zaman zaman kendime yazdığım ritmik yazılarla yapabiliyorum. Sakıncalı bulduğum kısımlarıysa sonradan düzeltebiliyorum :)

    Bloguna ara sıra uğruyorum ve bence güzel bir iş yapıyorsun. Devam etmelisin...
    Ayrıca yazında kısa da olsa yer ayırdığın için teşekkürler kardeşim, iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  5. O zaman; aramıza yeniden hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Neler neler yaşamışsın öyle. Ortodontisti araştırmadan mı gitmiştin? Çok geçmiş olsun...

    Konuştuğun kız hakkında da, medeni cesaretinden dolayı tebrik ederim çoğu erkeğin yapamadığı şeyi yapıp gitmiş konusmussun, olmamış ama olsun her şeyde vardır bir hayır. Keşke seni günlerce bekletmeden söyleseymis o anda hayatımda biri var diye. Belki de kesin bir ilişkisi yoktu ama sen söyleyince kesinleşmiş olabilir gibi de geldi bana. karşı taraf öğrenip de sahiplenmeye karar verdiyse demek ki.
    Başka ülkeye gitmek yerleşmek fikri hayal edince nasıl güzel nasıl huzur verici değil mi?. Ama gerçekler, engeller... Ben hayalde kalmasına karar verdim kırdım dizimi oturuyorum :) Sen yapabilirsen takip ederiz artık. Hoşgeldin tekrar, bir daha bu kadar ara vermemen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  7. Tekrar dönüşünüz muhteşem olmuş.

    YanıtlaSil