23 Şubat 2017 Perşembe

Suriyelilere Ekmek Dağıtır Gibi TÜRK VATANDAŞLIĞI Verilemez!

Bugün İstanbul Valisinin yaptığı bu haber bende gerçekten bu sefer sinir bırakmadı ve umutlarımı yemeye başladı!!!

İstanbul Valisi Vasip Şahin: "Suriyelilere TÜRK VATANDAŞLIĞI verilmeye başlandı" dedi (!)

Açıkçası şuan sinirden odadan odaya dolaşırken zoraki bilgisayarın başına oturup bu yazıyı yazıyorum! TÜRK VATANDAŞLIĞI'ndan bahsediyoruz ya! TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞI olmaktan TÜRK olmaktan bahsediyoruz!


Haberlerde idi bugün bu konu! (Ülke gündemine bakar mısınız yav!!!)
 
Söyleyeceklerim var! Buyrunuz dinleyin: ...


Arkadaşlar, Sayın Okurlar, Sayın T.C. Vatandaşları;

Bakınız beni bilen bilir benim en çok hoşuma giden ve kullandığım sıfattır: "Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı" sıfatı! Ve bana göre çok da güzel bir sıfattır! Mektup yazarken, dilekçe yazarken, sosyal medya hesaplarımda vesaire sürekli bu sıfatı kullanırım: Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı Mehmet Sait POLAT. Şimdi bugün bu sıfatın yani tüm TÜRK MİLLETİ'nin sahip olduğu bu milli sıfatın değerleri ile oynanıyor! Gelenek göreneklerimizi bilmeyen, TÜRK MİLLETİ'nin değerlerini bilmeyen, dilimizi düzgün konuşamayan-konuşmayan, konuşmaya-öğrenmeye dahi çabalamayan Suriyeli mülteciler İstanbul Valisi Vasip Şahin'in açıklamasına göre TÜRK VATANDAŞLIĞI'na alıncak (hepsi değil lakin binlerce-yüz binlerce sayıdan bahsetti vali).

Ya Allah aşkına sayın kardeşlerim, sayın okurlar TÜRK VATANDAŞI olmak bu kadar kolay mı? TÜRK MİLLETİ'nin üyesi olmak yani kısacası TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞI olmak bu kadar basit, bu denli kolay mı?! Ekmek dağıtır-aş dağıtır gibi TÜRK VATANDAŞLIĞI dağıtılır mı Allah aşkına?! Bu durum bir tek beni mi bu kadar gerdi,sinirlendirdi?!

İlaveten benim için konu referandum falan değil! Referandum için demiyorum sadece! Normal zamanda da ekmek alır gibi TÜRK VATANDAŞLIĞI alınamaz! Böyle bir şey KABUL EDİLEMEZ!

Ne referandumdan önce ne de referandumdan sonra ekmek dağıtılır gibi TÜRK VATANDAŞLIĞI dağıtılamaz! Dağıtılmamalıdır da zaten!

Başka ülkelerde olduğu gibi şöyle olabilir tabii; örneğin çok iyi tahsil görmüştür ve ilaveten TÜRKİYE CUMHURİYETİ'ni de çok sever, artık onun için vatan başka bir ülke değil ancak ve ancak TÜRKİYE CUMHURİYETİ'dir, o zaman çok olmak şartıyla alınabilir vatandaşlığa!

Ardahan Milletvekili Öztürk YILMAZ doğru düzgün tek açıklama yapan tek vekil gördüğüm kadarıyla şuan! Lakin açıklama yapmak yetmez tek! Bir şeylerde icra etmek-karşı çıkma gereklidir.

Ardahan Milletvekili Öztürk YILMAZ'ın çeşitli haber ajanslarına bu hususta yaptığı önemli açıklamalar!




Düşüncelerim-görüşlerim bunlardır. Umarım beni anlayabiliyorsunuzdur!
İlaveten düşüncelerimi-yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Saygılarımla...
Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı
Mehmet Sait POLAT

12 yorum:

  1. Ben kendi gözümle gördüm, kulağımla duydum. Postane'ye gitmiştim, kuyrukta bekliyorum, biri geldi, ne işlem yaptıracaksa memur kadına "Geçici T. C vatandaşlığı" kimliği verdi.! Bugün geçici, yarın sabit. Bu 4 milyon kişinin hepsini T. C vatandaşı yapacak. Birkaç yıl sonra hepsi "pkk" gibi olacak, özerklik isteyecekler. Başka ülkeler 300 kişi alıyor mülteci diye!!! 4 milyon mülteci hiçbir ülke almaz, kimse kendi ülkesine bu hıyaneti yapmaz ama malum şahıs yapıyor. :( Susup sineye çekersek her şey bize müstahak....

    :( sinirlendim şimdi yazarken bile yaaa..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedikleriniz aynen olacak! Harfiyen katılıyorum! Doğru söylüyorsunuz! Bu kadar fazla yabancının ülkeye alınıp üstüne üslük vatandaşlık verilmesi HIYANETTİR! KABUL EDİLEMEZ! GERÇEKTEN KABUL EDİLEMEZ! Lakin gel gelelim TÜRK MİLLETİ gine her zamanki gibi sesini çıkarmyor! Çok üzücü ve SİNİR BOZUCU hakiketen!!!

      Sil
  2. Hükümetin yaptıklarına, yapacaklarına şaşmıyorum artık ben. Başkanlık seçimi için halkı direten, iç savaşla, ölümle korkutan bir hükümetten ne beklersin ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir siyasi partinin menfaati için Türkiye Cumhuriyeti'nin menfaatlerinden-Milletin menfaatlerinden vazgeçmektir bunların yaptıkları-yapacakları...(!)

      Sil
  3. Bu kadar adamı ne diye yığdı ülkeye? Müslüman kardeşliği hikayesini geçsinler, dertleri insanlık değil, kelle saymak. Yazık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru!
      Siyasi partisini devletinden daha çok seven siyasetçiler her daim hain olarak alınacaktır! (En azından benim gözümden öyle...)
      Hakikaten yazık! Yazık...!

      Sil
  4. Bu gidişle zaten ülke de bizden çok onlar olacak.Bir dış ülkelere bakıyorum birde bizim ülkeye bize bir katkıları yok ama gel birde kolaylıkla Türkiye vatandaşı ol sen maalesef !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazlasıyla sinir bozucu bir durum! :/

      Sil
  5. Siz ne derseniz deyin bu ülkemize gelenler kalacak ve Türk vatandaşı olacak! Zamanında Bulgaristan asıllılar ülkemize neden geldiler aynı sebepten tabi ki, hepside şu anda Türk vatandaşı yani sözün kısası biz ne dersek diyelim bunlar olacak hem zaten hükümetin de işine geliyor malesef oy gelecek yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle KABUL EDİLEMEZ! Kabul edilmemelide zaten! Vatandaşlar olarak ses çıkarmamız gerekiyor banaa göre! Aksi halde Türkiye Cumhuriyeti'nin geleceğini ateşe atmış olacağız! :( :// (!)

      Sil
  6. Hepsi ülke üzerinde oynanan büyük oyunun parçaları. Adım adım bölünmeye gidiyoruz. Hepsi ABD planı ve projesi. Çok sağlam taşeronları var memleketimizde. Ses çıkarmaya kalksan ya fetöcü olursun ya pkk lı. Artık hakkın tecelli etmesini bekliyorum ben. O zaman dağılır bu zihniyet çil yavrusu gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Millet uyanmadığı, "ne bu rezillik?!" demediği sürece bu zihniyet dağılmayacak. Ve şimdi Milletime bakıyorum; hiçte uyanacak gibi değiller, aksine işler dahada kötüye gidiyor! :/

      Sil