17 Şubat 2017 Cuma

"Referandumda Başarısız Olursak İç Savaşa Hazırlanın!" (!)

Artık "Merhaba arkadaşlar;" bile demeye takatim kalmadı vatandaşı olduğum ülkenin gündemini takip ederken!

Sayın okuyucularım. Bir kaç gün önce AKP'nin Manisa İl Başkan Yardımcısı dedi ki: "Referandum oylamasında başarısız olursak; iç savaşa hazırlanın!" 

(Fotoğraf alıntıdır.)
Kendini bilmez, ne dediğini bilmez bir malum partili daha Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarını zorla ve tehditle EVET demeye uğraşıyor! Yani şimdi biri gelipte "Ya yok öyle dememiştir!", "Ya sen yanlış anlamışsındır kardeş!" vesaire gibi ahlaks*zca laflar edip Milletin aklıyla alay etmeden önce ben size hissettiklerimi anlatmak istiyorum! Hangi siyasi görüşten olursanız olun yazdıklarımı okuyunuz lütfen.
Buyurunuz başlayayım anlatmaya...


 
İsterseniz haberi direk izleyin! Onsan sonra ben birkaç bir şey diyeceğim!

Yani ben şimdi kendimi varsayıyorum ki koyu AKP'liyim(empati yapacam): Yani Reis'i seviyorum,ülkemden daha çok seviyorum hatta vesaire(!)... Yani bu adamın böyle dediğini duysam sırf bu laf yüzünden dahi, BAKIN SIRF AKP'DE BÖYLE İNSANLARIN ÇOK OLDUĞUNU GÖRDÜĞÜMDEN ÖTÜRÜ hem referandumda HAYIR derim hemde ZERRE birdaha o siyasi partiye oy moy vermem. Zamanında verdiğim her oy içinde pişman olurum!

Yani bu ne cürret lan?! Ne yapacaksın Sayın AKP'li Yönetici?! Ne yapacaksın yani; eline silah alıp HAYIR diyecek T.C. vatandaşlarını mı sokaklarda vurac*ksın?! Türk Vatandaşlarını mı avlayacaksın? Yunan,İngiliz,Rus askerimiyiz biz deyy*s!

YETER ULAN ARTIK YETER! Sırf HAYIR diyecek diye Türk Vatandaşlarını "VATAN HAİNİ, TERÖRİST VATANDAŞ" ilan ediyorsunuz ve bunu tesadüfen değil ha; bildiğiniz kameraların gözü önünde alenen söylüyorsunuz! Kimsin sen İ.T?! 

Birde işin başka sinir bozucu tarafıda bu İ.Tİ AKP yöneticileri çok dikkat çekti diye zorla istifa ettirmişler. Ve adama mikrofon doğrultuyorlar adam hiç bir açıklamasında ÖZÜR FALANDA DİLEMEDİ HA! Yav be yüzs*z insan bari bir der ki: "Yanlış anlaşıldığımı düşünüyorum ama gine tüm Milletimden özür diliyorum" der! Oda yok ha! Bu vaziyette bile açıklamasını savunmaya çalışıyor!

 EVET diyecek vatandaşlar; "FETÖ-PKK-IŞİD vesaire HAYIR diyecek o yüzden EVET diyoruz" gibi laflarla kendi kendinizi kanırmayınız! Bakın ben de tıpkı sizin gibi TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞIYIM yani binevi öz olmasakta kardeşiz! ÇÜNKÜ BANA GÖRE: Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşları yani TÜRK MİLLETİ bir ailedir. Kardeşim benim; sen sırf HAYIR oyu kullanacağım için beni sanki Yunan askeri gibi düşman bellemelerinden rahatsız olmuyor musun? FETÖ-PKK-IŞİD'in tek yegane gayesi bu zaten! Bana göre sen bunun gibi şerefs*zlere bi sınır koymazsan referandumda terör örgütlerinin istediği olacak senin desteklediğin BİRÇOK partililerinin dediğine göre: iç savaş çıkacak! Kardeşine sahip çık! Bu ve benzeri birçok şeye izin verme!

Tüm Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlarına yani Türk Milletine çağrımdır:
Türk Milleti bir ailedir, TBMM'de bu ailenin namusudur! Namusumuza göz dikenlere gereken cevabı verin!!!

(Dipnot:Bir makale hazırlayacam neden HAYIR diyeceğimle alakalı çok detaylı bir şekilde,bilginiz olsun hani belki benim şahsi fikirlerimi okumak isteyen olur diye yazmak istedim.)

Saygılarımla...
T.C. Vatandaşı

7 yorum:

  1. Elinize, yüreğinize sağlık ne kadar da güzel yazmışsınız. İnsanların üstünde o kadar korku psikolojisi oluşturmuşlar ki insanlar hayır demeye çekiniyorlar. Konuyu daha iyi anlamak için kesinlikle Youtube da yer alan sokak röportajlarını izlemeli insanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkem-Ülkemiz çok kötüye gidiyor! Böyle olmaz hakikaten olmaz! Bakın Türkiye'de CB, Türk Milleti'nin tamamını temsil etmek zorundadır ama adam çıkmış TV'lerinden diyor ki; "Teröristler, vatansız, bayrak düşmaları HAYIR diyor, siz EVET diyin!" (!) Ya bu ne rezalet laftır yani! Ne rezalettir?! Nasıl benim ülkemin CB bana terörsit benzetmesinden ötesini der! Off off...!

      Yorumunuzdaki dediğinizede katılıyorum.
      İlaveten çok teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  2. Bu sözler korkunç bir kepazelik. "O zaman tüm bu terörü, hatta 15 temmuzu da siz yapıyorsunuz" derler adama. Yazık ya ben çocukken, gençken ne güzel bir Türkiye idik. Vardı yine sorunlar ama hiç kutuplaşmamıştık sizin yazdığınız gibi bir aileydik. 15 yıldır çok kötü yönetiliyoruz bu ortada iyi yönetilseydik şimdi güllük gülistanlık olmamız gerekmez miydi? pkk bir yandan, Suriye'den gelen canlı bombalar bir yandan, şehitler bir yandan, pahalılık, işsizlik bir yandan, ben ülke iyi yönetiliyor diyenlere şaşıyorum. Acaba onlar başka bir ülkede mi yaşıyorlar? Tvlerde izdivaç, abuskabuk yarışmalarla millet uyuyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam kayırma, yolsuzluk, hukuk-adalet, işsizlik(hemde geçn üniversiteli işsizler ordusu), terör vesaire bir çok mühim konu var. O kadar mühim ki hepsi! Devleti ayakta tutan ne kadar konu varsa sorunlu! Ama hala: "ülke iyi yönetliyor pis teröristler", "padişahım bilmem nerenin kılıyız" diyen cehalet ordusu bi bitmedi malesef!
      Sonumuz HAYIR olsun...

      Sil
  3. Emeğinize sağlık duygularımıza tercüman oldunuz. Detaylı yazınızı da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Türkiye Cumhuriyeti'nin 1 vatandaşına dahi tercüman olabildiysem ne mutlu bana!

      Sil