19 Şubat 2017 Pazar

Cumhuriyet Başsavcı Vekili HAYIR Diyecekleri PKK'ya Benzetti!

Merhaba sayın okurlar-arkadaşlar;

Evet sonunda bu da oldu! Koskoca Türkiye Cumhuriyeti'nin CUMHURİYET BAŞSAVCI Vekili şöyle dedi: 

"PKK anayasa referandumunda 'hayır' çağrısı yapmış. Sandıkta 'hayır' diyecek olanlar PKK ile aynı muameleyi göze alıyorlar demektir. Küsmece yok" ve "Vereceğiniz oy, aynı zamanda PKK'ya destek oyudur. Haberim yoktu demeyin"

 Türkiye Cumhuriyeti CUMHURİYET BAŞSAVCI Vekili! CUMHURİYET Savcılarına neden SAVCI değilde CUMHURİYET SAVCISI denilmiş farkında değil misiniz? Ya da Bilmiyor musunuz ?(!)

Bu hal hal değil!
Sayın Vatandaşlar, yurttaşlar; Bahsi geçen kişi bir siyasi partinin falan görevlisi değil ya da sıradan bir devlet memuru değil ha! Bahsi geçen kişi: T.C. YARGICI!

Bu konu hususunda demem gereken ve konunun ciddiyetini kısa bir şekilde anlatmam gerek. Lütfen bana kulak verin! Dinleyiniz şu T.C. Vatandaşı'nı!

Buyrunuz Anlatmaya başlayayım: ...


Arkadaşlar bakın daha 2-3 önce AKP Manisa İl Başkan Yardımcısı ile ilgili bir makale yazmıştım "HAYIR çıkarsa iç savaş çıkar" demeye getirmişti canlı yayında hatta demeye getirmemiş direk demişti bildiğiniz!

Bu sefer bahsi geçen kişi: "Antalya Cumhuriyet Başsavcı Vekili Cevdet Kayafoğlu"  Twitter adresinden Tweet attı  ve tweette yazıyordu ki: "PKK anayasa referandumunda 'hayır' çağrısı yapmış. Sandıkta 'hayır' diyecek olanlar PKK ile aynı muameleyi göze alıyorlar demektir. Küsmece yok" ve "Vereceğiniz oy, aynı zamanda PKK'ya destek oyudur. Haberim yoktu demeyin"

Bakınız Sayın arkadaşlarım-kardeşlerim-vatandaşlarım; Devlet Yasama-Yürütme-Yargı olarak 3 büyük kuvvete ayrılır ancak ve ancak aralarından bağımsız ve tarafsız olması gereken bildiğiniz gibi yargıdır. Sebebi ise: yargını bağımsız ve tarafsızlığı tüm TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞLARI'NIN NAMUSUDUR! NAMUS YANİ BİLDİĞİNİZ NAMUS,ŞEREF!

Gel gelelim Cumhuriyet Savcılarına CUMHURİYET sıfatı şu yüzden getirilmiştir: çünkü tüm vatandaşların eşit ve tarafsız bir şekilde namusunu ,şerefini ve devleti devlet yapan ADALETİ TEMSİL ETMEKTEDİR! Ve tarafsız-bağımsız bir şekilde karar verdiği için adalete karşı boynumuz kıldan ince deriz ve ne kadar çıkarsa "başımızın üstüne" deriz hangi görüşten olursak olalım. Çünkü biliriz ki o makamdaki kişi tüm vatandaşların menfaati doğrultusunda karar verdi!

Şimdi yukarda öneminden bahsettiğim bu makamdaki iddia edilen zat HAYIR oyu kullacak vatandaşlara PKK ile aynı muameleye hazır olması gerektiğini konusunda alenen tehditvari ifadelerde bulunuyor bence! Yani hangi siyasi partiden vesaire olursanız olun  BU SİZİN ZORUNUZA GİTMİYOR MU KARDEŞİM?! Ülkenin CUMHURİYET Başsavcısı makamını temsil eden bir zatta bunu derse biz %50'den fazla vatandaş hatta bırak %50'yi tüm %100 bütün vatandaşlar bu ülkede nasıl yaşıyacağızda, çocuklarımızı büyüteceğiz ve buna benzer birçok şey...?!

Bu hal hal değil kardeşlerim(tüm vatandaşlar), bu hal hal değil!
İyi düşünün kardeşlerim, siz yani biz T.C. Vatandaşıyız! İyi düşünün!


Saygılarımla...
T.C. Vatandaşı

6 yorum:

  1. Yuh diyorum! Allah bildiği gibi yapsın bu adamı. Kardak kahramanı, Balyoz kumpası kurbanı Ali Türkşen komutanımız dahil, Osman Pamukoğlu paşa dahil, ömürlerini pkk ile savaşta geçiren askerlerimiz de hayır diyorlar, onlar da mı pkk lı yazıklar olsun siyaset ÇAMUR derlerdi de çok doğruymuş..:(

    Ben bunu şuna benzetiyorum yerde at pisliği gördük, bana sordular bu ne diye? at pisliği dedim, pkk'lı teröriste sordular bu ne diye, o da at pisliği dedi, e bunların mantığına göre ben de pkk lı teröristim!! Mantıklarına turp sıkayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani hal durum böyle olmaya devam ederse şayet nasıl bu ülkede yaşanacak bilmiyorum hakikaten yav! Yani böyle rezilliklere artık alıştı vatandaşlar! Ülkeleri insanlar adaletin tesis edilmesi için kurar! Eee adalet yoksa devletin ayaklarından biri yok demek oluyor. Çok üzücü ve can sıkıcı bir durum! umarım ki Türk Milleti duruma el koyar, akıllanır yoksa halimizi hal görmüyorum :/

      Sil
  2. Sasirmiyorum, aksine boyle yaklasimlar ile `hayir` kazanabilecektir. Birlik beraberlik mevzularina deginmesinler zaten. Millet bikti artik bu tur nefret soylemlerinden ve ne kadar sacmalarlarsa o kadar iyi. Secilmisi de atanmisi da yaranma pesindeyken, neler soylenmedi ki, buna sasiralim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz doğru; bunlar böyle yaptıkça karasızlar ve çoğu "evet"çi kararını HAYIR yönünde kullanacak. Artık çoğu AKP'li destekçilerinin bile "yok artık bu kadarı fazla" dediği konuşuluyor. Rezalet bi durum harbiden!

      Sil
  3. Cumhuriyet Savcısı denince olmayan ceketimi ilikleyesim gelirdi, hale bak. Ah güzel Cumhuriyet kimlere emanet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi düğmesi olmayan cübbenin düğmeleri varmış gibi iliklemeye çalışıyorlar siyasetçinin önünde!
      Adalet, hak, hukuk; hak getire!
      Siyasi Parti Savcısı! Şuan olan tamda bu malesef! :/ :/ :/

      Sil