28 Şubat 2017 Salı

Hoşuma Giden İki Güzel Film Müziği (Soundtrack)

Merhaba Sn. İnsanoğlu;

Hafta sonu akşamı kardeşlerim ile birlikte bilgisayardan indirip TV'ye aktararak Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları (Miss Peregrine's Home for Peculiar Children) adlı bir film izledim ve filmdeki bir hareketli film müziği gerçekten çok hoşuma gitti. Bu film müziğini ve,


Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları (Miss Peregrine's Home for Peculiar Children) Bu filmin bir film müziğini dinlemenizi ve...


Dün izlediğim Arrival(Geliş) adlı bilim-kurgu, uzay filminin slov bir film müziğide ilgimi çok çekti. İlaveten izlerle bunuda paylaşmak istiyorum. (İlaveten bu müzik Vatanım Sensin dizisinde de yer alıyordu :D Buda dikkatimi çekti)

... Arrival (Geliş) filmin şu film müziğini paylaşacağım. Dinlemenizi isterim :)

Buyrun paylaşayım o müzikleri sizinle :) Sizde bir dinleyiverin ;)

İlkokulda okuyan iki küçük kardeşimle ile hafta sonları veyahut dersleri olmadığı zamanlar içerisinde film izlemeyi severim. Hafta sonu akşamı da Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları (Miss Peregrine's Home for Peculiar Children) adlı filmi film seçerken bulup indirdim ardından TV'ye aktararak izledik. Film izlemenizi tavsiye eder miyim bilmiyorum :D :/ Şöyle ki; şayet animasyon tarzı filmler izlemeyi seviyorsanız bu filmi de seveceksinizdir sanırım(gerçi bu animasyon değil). Film şöyle bir film gibi hani 15 tatilde (şubat tatilinde) küçük kardeşlerinizi-çocuklarınızı götüreceğiniz tarzdan bir film :) Lakin ben sevdim yani izlenir boş zamanında sıkılınca vesaire... :) 

Filmin sonunda doğru aksiyonlu bir sahnesinde şu müzik yer alıyordu. Böyle bir filmden şu tarz bi müzik beklemezdim şayet! Bayağı beğendiğimi söyleyebilirim :) ;) Birkaç gündür dinliyorum hep :)

Baştan sona kesmeden dinlemenizi öneririm (zaten 3 Dk. 38 Saniye
 ("Bunun neyini beğendin?" diyeceksiniz belki şayet; lakin güzel geliyor kulağa bayağı)



İkinciside dün Arrival (Geliş) adlı bilim-kurgu filmini izledim. Kafa yakan cinsten (bunu iyi anlamda söylüyorum) Yani klişe uzaylı filmleriyle karıştırmayın derim! O yüzden Bu filmi izlemenizi tavsiye ederim işte! ;)

O filmin sonunda ve çalan ve en çokta beğenilen film müziğini (Soundtrack'i) sizinle paylaşmak isterim:

 Müzik belki silinebilir telif hakkından ötürü Youtube'dan. İsmini yazayım: (Orjinal ismi: Max Richter - The Swimmer). Tabii siz bu videodakini dinleyin :) :)


Bu müziği dinledikten sonra Vatanım Sensin adlı dizimizdeki çalan bir müziğide hatırladım bi an. "Bu o müzik değil mi?!" dedim. Evet oymuş :D Zaten bu Filmde mmüziği yukarda video altında belirttiğim orjinal bestecisinden almış(2012 yapımı imiş müzik)




Buda "Vatanım Senin" tarafından uyarlanmış hali. Bence bu daha güzel olmuş ;) Sizce...? :)  Dinleyin hak vereceksinizdir! ;) :)

Ayrıca;
İlk izlediğim Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları adlı filmdeki oyuncuların bazılarını film bittikten sonra İnstagram'dan takip etmeye başladım. Şöyle ki;

Lauren Mccrostie.21 Yaşındaki İngiltereli oyuncu. Şuda resmi İnstagram hesabı: https://www.instagram.com/laurenmccrostie/
Eva Green.36 yaşında, Fransa'da yaşıyor. Filmdeki Bayan Peregrine'yi canlandırıyor. Şuda İnstagram hesabı: https://www.instagram.com/evagreenweb/


Bu Hanımefendide Ella Purnell ;) 21 yaşındaki İngiliz oyuncu. Şuda takip ettiğim İnstagram hesabı: https://www.instagram.com/ella_purnell/ 
Ella Purnell çekici geldi o yüzden ekledim evet kabul ediyorum :D ;)  Polemiğe girmek istemiyorum Sn. vatandaşlar lütfen :D :D :D Takip ettiğim diğer oyuncularında yaşamlarını ve bundan sonraki filmlerini öğrenmek maksadıyla takibe aldım. ;) Saygılar...



Bu yazımda diyeceklerim bu 2 film müziğini (ve Vatanım Sensin'in verdiğim dizi müziğini) dinlemeniz ve yorumlarınızı yazmanız, düşüncelerinizi söylemeniz idi. 


Okuduğunuz, ve dahi dinlediğiniz için teşekkür ederim efemmmm... :) 
Saygılarımla...

8 yorum:

  1. Arrival filmini izledim, gerçekten güzel filmdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyin yakan yani klişe olmayan bir bilim-kurgu filmiydi-güzeldi gerçekten ;) :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kulağa güzel geldiği aşikar :) ;) En azından ben fazlaca dinledim diyebilirim :)

      Sil
  3. İlk müzikte insanın yürüyüş yapası geliyor. Ne yalan söyleyeyim ikincisinde hiçbir duyguya giremedim. Bir konu ile bağlantı kursam belki ilgi çeker. Misal filmi izlesem o esnadaki duyguya girmeme yardmcı olsa eh işte dinlenir olur. Duygusuz ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bunu düşünmemeiştim lakin dediğiniz gibi ilk müzik yürüyüş sırasında güzel gidebilir :) :)
      İkinci paylaştığım film müziğinin filminide muhakkak izlemeniz gerekiyor diyeyim o vakit ;) :)
      Saygılar...

      Sil
  4. bilim kurguya bayılırım arrivalı izleyeceğim hemen Bu arada sizi blog keşif etkinliğinden buldum takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler :)http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin, emin olun pişman olmazssınız :) Sıkılmadan izlenebilecek filmer listesindeki filmler... ;)
      Tabii uğrarım bloğunuza :)
      Saygılar...

      Sil