22 Ekim 2016 Cumartesi

Kadıköy Anadolu Lisesi'nin "Proje Okul"a Direnmesi!

Merhabalar; 

Bu bloğu açarken siyaset konuşmayacağım demiştim kendime lakin; ülkede hızla süregelen bu cahillik, ve dahi yobazlık ivme kazanmışken; bugün gördüğüm Kadıköy Anadolu Lisesi'nin öğretmenlerinin "Proje Okul" kapsamında okuldan sürülmesi ve Kadıköy Anadolu Lisesi'nin İmam Hatip olması için ortam hazırlanması olayı benim fazlasıyla sinirimi bozdu. Bende gericilik ve yobazlığın her geçen gün alenen ülkenin damarlarına işlediği bu zamanlarda-bu olaylar karşısında  bu görmüş olduğunuz makaleyi hazırlamak istedim. İlaveten "Proje Okul" nedir?, "Proje Okul" kapsamında ne olmaktadır?, Ne demektir bu "Proje Okul"? bu konulara da değinmek istedim.


Buyrun başlayayım: ...


                                     
"Proje Okul" şu oluyor: Liselerde ama nedense Türküye'nin en iyi eğitim verip üniversiteye öğrenci yerleştirmekte üzerine olmayan liselerdeki öğretmenleri başka parça parça okullara dağıtıyor T.C. Milli  Eğitim Bakanlığı (yani mevcut T.C. Hükümeti).

Yukarda kısa ve öz açıklamasını yaptığım "Proje Okul" kapsamına alınan liselerden biride 2-3 gün önce eli uzun namlulu silah tutan polislerin önünde nöbet tuttuğu ve öğrencilerinin bu "Proje Okul" kararına eylem ile tepki gösterdiği Kadıköy Anadolu Lisesi'dir. Bu "Kadıköy Anadolu Lisesi Öğrencileri Ve Mezunları Direniyor!" haber başlığını görünce farklı kaynaklardan "Proje Okul" Yönetmeliği'nin içeriğine baktım ve hakikaten bir Türkiye Cumhuriyeti Devleti vatandaşı olarak sinirlerim bozuldu! Çünkü: (Şimdi sadece T.C. Hükümet destekçisi olup T.C. devletinin ali menfaatlerini zerre düşünmeyen vatandaşlar bana çok sert karşı çıkacak ama...) T.C. mevcut  Hükümeti'ni oluşturan siyasi parti bakıyor ki; bütün İmam Hatip'e dönüştürdüğü liselerin eğitim seviyeleri ve buradan çıkan bilim-irfan sahibi kişiler yok. Bizde eğitim kalitesi yüksek liselerin eğitim kalitesini İmam Hatipler'in seviyesinin altına çekelim şeklinde tavır izlemektedir alenen! Şayet bu durumun başka bir açıklaması O-LA-MAZ!  

Düşünsenize ya! T.C. Milli Eğitim Bakanlığı yüksek puanlı üniversitelerde hakikaten ilerde Türkiye'yi ileri taşıyacak ilim ile uğraşan öğrenciler yetiştiren liseleri destekleyeceğine ve dahada eğitim seviyesini arttıracağına buradaki öğremenleri bu liselerdeki görevlerine son veriyor bu tür liseleri desteklemiyor bunun yerine islami eğitim verildiği İmam Hatipleri %100 destekliyor! Yani sayın Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları böyle bir şey nasıl mümkün olabilir! Böyle olması durumunda devletimiz nasıl sürekli alttan alta mücadele içinde olduğumuz ecnebi devlerler olan Amerika Birleşik Devletleri, İsrail, Fransa, Almanya ve benzeri devletlerden daha çok gelişip ileriye gidebilir ki! Nedir bu cahiliyet, bu yobazlık, bu geri kafalılık! Sebebi nedir yani? 

Kadıköy Anadolu Lisesi’ndeki öğrenci eylemi (Fotoğraf: Twitter)
İlaveten bakanlığın-hükümetin "Proje Okul" kapsamında yukardaki muameleye maruz bıraktığı diğer liseler şunlar: Vefa Lisesi, Cağaloğlu Anadolu Lisesi, İstanbul Erkek Lisesi, Kabataş Erkek Lisesi, Avni Akyol Güzel Sanatlar Lisesi. Bu liselerin isminin çoğunu zaten duymuşsunuzdur(!) Hepsinin ortak noktası Türkiye Cumhuriyeti'ndeki en iyi eğitim veren liseler olması! 


Ülkede ki bu cehaletin sona ermesinin ancak bir tek yolu var: oda EĞİTİM! Eğitimnde ülkede artması için bu tür başarılı eğitim kurumlarına sahip çıkılması gerekiyor! Beni anlayan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları bu tür haberlere hatta bu habere bir şekilde sesinizi çıkarın: Sosyal Medya'dan, dilekçe, bizzati okul öğrenci ve mezunlarının bu pretostolarına destek vererek, sandıkta(!) vesaire vesaire...


Buda bahsettiğim Kadıköy Anadolu Lisesi'ndeki öğrenci pretostolarının ardından lisenin önünde nöbet tutan eli ağır silahlı polislerimiz(!) . Bu nedir! İçerde terörist mi var? Sokaklarda bi ton gezen tecavüzcü, çete-mafya var, onları kovalasanız? Yazık! Hakikaten yazık! Ülkenin itibarı içi özelliklede yazık! (Kaynak: Hürriyet)


Söyleyecek çok şey varda içimde, şimdilik bu kadar yeterli! Yazık, yani Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bekası-ali menfaatleri ve geleceği için yazık!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder