3 Haziran 2016 Cuma

Bana Seni Seviyorum Deme Evlen Benimle ;)

Fotoğraf çekimi bana ait :) Nasıl ama? ;)
Yer: Kartal Sahil
Uzunca bir aradan sonra merhabalar millet :)

Mart ayının sonunda Koton Mağazacılıkta part time işe girdim 5 gün iş, 2 günde okul vardı adam akıllı zaman olmadı blog yazacak. Bu izinli günümde artık çok fazla ihmal ettiğim bloğuma yazma vaktimin geldiğini fark ettim :) Ve burdayım :) ;)

Sevgilimin bi bana bi de kendine Miraç Çağrı Aktaş'ın yazdığı  "Bana Seni Seviyorum Deme Evlen Benimle" adlı kitabı aldı ve aynı anda okuyup bitirdik kitabı ve sonra ikimizde kitapta seviğimiz-ilgimizi çeken yerlerin altını çizdik ve kitap bittikten sonra karşılıklı okuduk bunları. İkimizde aynı anda okuduğum bu kitapta altını çizdiğimiz yerlerin fotoğrafını çektim ve sizinle paylaşmak istedim.



Buyrun başlayalım... :)

İlk benim kitabımdan altını çizdiğim yerlerin yer aldığı fotoğraflardan başlayalım:

Kitabımın giriş sayfası :)








Şuan bende öyleyim :))





Başka söze gerek var mı? ;)



Ve toplumsal eleştirime böylelikle yer veririm :)


Erkek çocuğumuz olursa adını Ahmet Nail koyacağız. Ahmet benim, Nail'de Sibel'imin vefat eden dedesinin ismi.

Ahaa biz! :D ;)


Bizim şarkımız... :) ;))

(!)

4 ay koştum peşinden sessiz sedasız... :)





Seviyorsanız hakikaten gidip söyleyin millet! Benim gibi 4 ay beklemeyin :) Ya da belki beklemeniz gereklidir.



(!)














İyiki...!


Haydaaaa! İsmimi öğrendiniz şimdi :D ;)) (Kitabımın son sayfası)

Şimdi sevgilimin Sibel'imin kendi kitabından altını çizdiği yerlere bakalım :

Sibo'nun kitabının başlangıcı. Alttaki açıklamaları ben yazdım ve azcıkta dalga geçtim :D

























10.02.2015 ;)

















Burda benimle dalga geçmiş hanfedi :) :D



Alacam meyve sepetini yav, alacam merak etme :D 1 yıldan fazladır istiyorda :D



Miraç Çağrı Aktaş

Yazarımızın adı Miraç Çağrı Aktaş. Kendi kullandığı instagram hesabıda varmış, kitabın kapağına yazmış bu adresini: instagram.com/miracagri






Yazar hakkındaki eleştirim: 

Kitabın sonlarına doğru yazarın amatörlüğü azda olsa hissediliyor. Kitabı tamamen okursanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.



Kitap okurken Türk Kahvesi de güzel gidiyor hani ;) Deneyim derim yoksa çok huzur kaçırırsınız :) (Fotoğraf bana ait haa! :D ;) )

 Size tavsiyem: Sevgilinizle, dostunuzla, arkadaşınızla (özellikle sevgiliniz ile) aynı kitabı aynı zaman aralıklarında okuyup bitirin. Emin olun gayet zevk ve huzur verici.

Sevgilinizle bu kitabı bizim gibi okuyup, sevdiğiniz yerlerin altını çizip, kitap bittikten sonra da birbirinize göstermeniz keyifli ve samimi bir zaman geçirmenizi sağlayacaktır. Benden size tavsiye... :) ;))




Yeni alıp, aynı anda okuduğumuz kitap bu. Kitabın konusunun yer aldığı fotoğrafa tıklayıp okuyun, gerçektende ilgi çekici. (Evet 30 TL'ye aldık evet :D)


Benim uzun bir aradan sonra diyeceklerim şimdilik bu kadar. Artık bloğumu fazla ihmal etmemeye çalışacam. (Sanki çok okurum varda :D, neyse oralara girmeyelim şimdi...)

Umarım keyifli bir yazıdır sizin içinde.
Saygılarımla efenimmm...
Görüşmek üzere...






2 yorum:

  1. Hatırlısı olsun mutluluğunuzun devamını dilerim :) böyle mutlu birliktelikleri görünce bende mutlu oluyorum :) hala seven birileri varmış diye :)
    Saygılar. fakir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hocam işin aslı: ayrıldık! :) "Peki sen manyak mısın?Niye kaldırmadın konuyu?" derseniz şayet: iyi ziyaretçi çekiyor bu makale Google Amca'dan :D :) Bende silmedim,duruyor öyle :)
      Şimdi teşekkürde edemiyorum bu durumda ama ginede zahmet edip yazdığınız için minettarım :D :) :) :)

      Sil