7 Mart 2016 Pazartesi

Bir İlişkideki En Önemli Şey Nedir?

Merhabalar;

(Bu fotoğraf alıntıdır.)

  İlişkilerdeki önemli şey nedir? Size bunu anlatmak istiyorum. Bu ilişki sevgilinizle olur, arkadaşınızla olur, kardeşinizle, ananız-babanızla olur vesaire vesaire... Daha çok sevgililer arasındaki yaşanan ilişkilerdeki en önemli şeylerden  kısa ve öz bahsetmek istiyorum size. Bence beni dinlemelisiniz. Anlatacaklarımı bilmenizde büyük fayda olabilir!

 

Bir ilişkideki en önemli şey ne midir? 

 Bir ilişkideki en önemli şey-en önemli şeyler: Güven ve Dürüstlüktür!

 

 Peki güven ve dürüstlük neden mi önemlidir? Güvenden ne kasıt ediyorum biliyor musunuz? Dürüstlük derken neyi anlatmak istiyorum? Güven ve dürüstlük olmasa ne mi olur?

 

Buyrun başlayalım arkadaşlar, buyrun başlayalım:



  Bir ilişkide güven ve dürüstlük neden önemlidir?

 

  Bakın bu yazımı okuyan saygıdeğer insanlar, okurlar, arkadaşlar! Size kısa kısa, sizi sıkmadan bir ilişkideki en önemli şeyi, anlatmak istiyorum. Lütfen dediklerimi iyi anlayın ve her daim aklınızın bir köşesinde olsun,bulunsun!
 
Siz ginede seviyorsanız ikinci bir şans verin!


Arkadaşlar güven olmazsa olmazdır. Bir ilişkide güven olmazsa hiçbir şey olamaz. Güvenden ne kasıt ediyorum biliyor musunuz? Mesela sevgiliniz var ve ciddi düşünüyorsunuz. Alın onu karşınıza geçmişinizi tek tek yalansız dolansız anlatın. Alın karşınıza "ben geçmişimde şunları şunları yaptım, şu kişi ya da kişiler ile cinsel birliktelik yaşadım, şu kadar sevgilim oldu, şunların elini tuttum, birini çok sevdim" veya "evet öpüştüm, evet sinemaya gittik" ya da ne bilim "evet çay bahçesine gittik, gün içindeki telefon konuşmalarımız-mesajlaşmalarımız şöyle idi, şu tarihlerde başladı şu tarihlerde bitti geçmişimdeki şu ilişki" vesaire vesaire... diye anlatın. Sonra karşı tarafta size tek tek tek bi seferde geçmişinde ne yaşadı ise yalansız-dolansız düzgün bi şekilde-kafada soru işareti kalmayacak şekilde anlatsın. 
(Bu fotoğraf alıntıdır.)
  Zaten ciddi düşünüyorsanız illahaki birbirinizi karşınıza alıp konuşmak zorundasınız! Hele eğer bi taraf dürüst olmayıp geçmişindeki yaşadıklarını çelişkili, yalan-dolan katarak size anlatırsa ya da anlattıklarının yalan olduğunu veyahut size her şeyi tam anlatmadığını öğenirseniz, insanın içinde sürekli bi kuşku, merak veyahut huzursuzluk hali olur ve dertlenirsiniz. Bu sıkıntılılık hali sizi yer bitirir, kötü alışkanlıklar edinmeye başlarsınız, vurdumduymaz olmaya başlarsınız hayata karşı, hiçbir şeyden zevk alamaz olursunuz. Bunu yapmayın! Gerçekten yapmayın! Bunları yapmayın! Birbirinizin hayatını sakın cehenneme çevirmeyin! Yapmayın!

  Güvene zarar vermeyin, dürüst olun! Dürüst olun ki güven zedelenmesin! Her şeye zarar verin ama güveni çekip almayın! Güveni çekip alırsanız geri gelmesi çok çok çok zor olacak bunu unutmayın! O yüzden söylemlerde,sözlerde,anlattıklarınızda her zaman dürüst olun, açık-net olun ve güven duygusuna zarar vermeyin! Seviyorsanız yapın bunları arkadaşlar! Yapın!



 
Hayat kısa. Birbirinizi üzmeyin. Sevin, sevilin, mutlu olun!


6 yorum:

  1. şimdilerde bi ilişkide önce güzellik, sonra maddiyat ve sonrada güven geliyor

    YanıtlaSil
  2. bir ilişkideki en önemli şey nedir? sorusuna en güzel cevabı vermişsiniz. Gerçekten doğru söylüyorsunuz. Haklısınız.
    Yazı içinde teşekkürler,yorum yapmadan duramadım!

    YanıtlaSil
  3. Güzel yazı olmuş. Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cihan Bey :)

      Sil
  4. Bence tam üstüne basmışsınız. Düşüncelerimiz aynı. Ama karşınızdaki insanın size ne kadar dürüst olduğunu bilemezsiniz. Onun için öncelikle Rabbim dürüst insanları karşımıza çıkarsın. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız için teşekkür ediyorum :)

      Sil