26 Şubat 2016 Cuma

Özel Günlerde Sevgiliye Alınabilecek Hediyeler

Biz ;) :) (Yıl dönümümüzden...)


Herkese merhabalar;

10.02.2015'den beri (1 yıldır) dolu dolu ilişkimin olduğu canımdan çok sevdiğim bir sevgilim var. 10 şubat yıl dönümümüz idi. 4 gün sonra yani 14 şubatta sevgililer günü. Sevgililer gününde birbirimize hediye almadık. Yıl dönümünde hediyeleştik :) Size resimlerle sevgilime özel günümüzde neler aldığımı ve onun bana yaptığı sürprizi-hediyesini anlatmak istiyorum. Sizin içinde yararlı bir yazı olabilir ;)


Buyrun başlayalım; ...




İlk yıl dönümümüzde benim aldığım hediyeden bahsetmek istiyorum:

Yıl dönümümüzde ben hediye işini son güne bıraktım. Yarın yıl dönümümüzü kutlayacaktık bende yana yakıla hediye bakıyorum ne alsam diye. Sonra bi kaç zaman önceden aklımda kararlaştırdığım-aslında olabilir- dediğimin bir hediye aklıma geldi. 3-4 ay önce bi spor ayakkabı firmasının vitrininde mavi bir spor ayakkabı beğenmişti. Çok güzel olduğunu söylemişti, bu sene üniversite bitince işe girerse-yazın- o ayakkabıdan almak istediğini söylemişti. Benimde aklıma bu geldi ve uzun arayışlar sonunda İstanbul- Maltepe Park AVM'deki Boyner'den Nike Airmax'ın Command adlı bir modelinin mavi renk olanından çok beğeneceğini düşünerek aldım ve hediyemi verdim gerçektende çok beğendi, yüz ifadesinden çok mutlu olduğunu görebildim.
Aldığım bu spor ayakkabının fiyatına gelince Boyner'in içindeki Nike'ta benim adlığım bu Nike Aimax 329 TL idi.

İşte buda fotoğrafı :)

Benim hediyem :) ;)



Arkadaşlar fiyatını vesaire vermemin sebebi sizde eğer bu aralar böyle bi şeyler düşünüyorsanız size faydalı olmak açısındandır. Emin olun özel günlerde her şey hediye değil, emin olun!

Şimdi de size sevgilimin (daha doğrusu sözlümün) bana yıl dönümümüzde vermiş olduğu hediyeden bahsetmek istiyorum; :) ;)

Kendisi bana öyle bir manevi değeri yüksek bir hediye aldı ki kelimelerle yalnızca bir yere kadar anlatabilirim çünkü kendisi bana gümüş alyans almıştı ve bunu bana sevgilim kendi yani bi kız erkeğe almıştı. Bu bütün hediyelerden daha üstte idi benim için çünkü biz artık kendi aramızda da olsa sözlü idik. İkimizin aynı bölümde okuduğu üniversitemizde bu sene bitiyordu ve biz birbirimizin idik artık tam anlamıyla. (Ama bu yüzük işini biz daha öncede konuşmuştuk yani bi ara bu konuyu ben açmıştım sonra tekrardan konu açılmıştı konuşmuştuk. Ama kendisi adım attı ve o alyansı parmağıma taktı :D )

İşte fotoğraflar ile kendisinin hediye ettiği alyanslar :)

İşte gümüş alyanslarımız :)

Alyanslarımız ve biz ;)

Biz 1. yıl dönümümüzde birbirimize bunları hediye ettik. Eğer sizde hediye konusunda düşünüyorsanız size bi kaç baktığım hediyelerden yardımcı olabilirim. Örneğin; ben New Balance'da güzel mavi tonları bayan ayakkabılarında da baktım (Benim sevgilim-sözlüm mavi ve tonları sevdiğim için mavi ayakkabı aldım ve size mavi tonlarındaki bu ayakkabıları tavsiye ediyorum. Siz isterseniz başka renklerde bakabilirsiniz.) New Balance'da indirim vardı bayan ayakkabılarında New Balance'da benim baktığım ve beğendiğim bayan ayakkabıları  198 TL  idi. New Balance'da bakabilirsiniz aklınızda hediye düşüncesi falan varsa(veyahut kendi kendinize... :D )

Benim New Balance'da baktığım beğendiğim spor ayakkabısı buna benziyordu renk olarak.

Buda güzelmiş ha :D

Örnek bir U.S. POLO marka bayan gömleği
Bunun dışında bütçeniz daha da az ise; U.S. POLO'da bay-bayan gömleklerinde, yeleklerine falanda baktım 30 TL, 40 TL - 59 TL, 70 küsür TL arasında fiyatlarda idi. U.S. POLO'da da yıl dönümünüzde vs. bi özel gününüzde maddi açıdan çok vermeyecek durumda iseniz güzel bir gömlekte alabilirsiniz bir ya da iki tane.










Benim diyeceklerim-anlatacaklarım bu kadar eğer sizde bu aralar sevgilinize-eşinize, dostunuza, arkadaşınıza, anne, baba, kardeşinize vs... özel gününüzde bir hediye alacaksanız size hediye konusunda düşüncelerinizde faydalı olabilmek adına bu yazıyı yayınladım.

Umarım faydalı bir yazı olabilmiştir. 

Tekrardan görüşmek üzere efenim, takipte kalın :)



2 yorum:

  1. Bütçeyi çok fazla zorlamaya gerek yok bence 50 liraya gümüşçülerde çok iyi kolyeler , yüzükler ,takılar bulunmakta yada sevdiğiniz gittiğiniz bir alışverişte beğendiği bir kıyafetide alabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Bence gayet güzel hediyeler paylasmissiniz.Geçebilecek tarzda hediyeler... :))

    YanıtlaSil