25 Şubat 2016 Perşembe

"Fire Shot" Adlı Online Savaş Oyunu

Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalar :)

(Fire Shot logo)

Size yaklaşık bir seneye aşkın zamandır yakın arkadaşım, kuzenim ve sevgilim ile oynadığım bir online savaş oyununu tanıtacağım. Belki sizde beğenir ve akşam yatmadan yakınlarınızdaki kişiler ile 5 dakikada oynar biraz kafa dağıtırsınız.

Oyunumuzun adı Fire Shot (FS).

  Şimdi size kısa ve öz olarak Fire Shot'ı, yüklenişini vs. bir anlatayım. Buyrun: ...

 

 

 İlk Fire Shot'un nasıl yüklendiğini size anlatayım:

İlk olarak https://fstr.oasgames.com/  adlı siteye giriyoruz sonra yukarıdaki "indir" sekmesine tıklıyoruz ve açılan yerden "oyunu indir sekmesinin altındaki sarı butonlu "indir" yazısına tıklayıp oyunu indirme işlemini başlatıyoruz.

 Yükleniş şekil A
 Oyun indikten sonra oyunu kuruyoruz ve ardından oyun sekmesine tıklayıp oyunu açtıktan sonra "üye ol" butonuna tıklayıp gerekli bilgileri dolduruyoruz sonra tekrardan oyuna girip e-mail ve koymuş olduğunuz şifreyi girip oyuna giriş yapıyoruz.

 
Yükleniş şekil B


 
Yükleniş şekil C
Standart(klasik) oyun yükleniş işlemlerini yapıp oyuna girdikten sonra oyunun tadını çıkarabilirsiniz.

Ben oyunu 2012 yılında mezun olduğum lise arkadaşım, amcamın oğlu olan kuzenim ve bir yıldan fazladır sevgilim olan-daha doğrusu sözlüm olan- evleneceğim kız ilede oynuyorum. Arada kafa dağıtmak iyi oluyor gün bitiminde gece yatağa girip yatmadan. Sizede arkadaşınızla, dostunuzla ,kuzeninizle, sevgilinizle oynamanızı tavsiye ederim.

Oyunun grafikleri; güzel-fena değil-[ atari oyunu gibi değil yani korkmayın:) ] .Oyunun PC gereksinimlerinide size fotoğraf ile vereyim (Anlamayanlar için şöyle diyeyim; hemen hemen her bilgisayarın zorlanmadan açabileceği bir oyun) :
 
Sistem Gereksinimleri

Oyunu içi resimlere Google Görsellerden bakabilirsiniz. Ben size Fire Shot'ı 5 DK. tanıtan bir videoyuda izleteyim ne nerde, nasıl oynanıyor, Fire Shot'ın grafikleri nasıl vs vs... gibi konuları anlatmış arkadaşın biri:


 

Ha bu arada oyunda benim takımım var dört üyeli, bende bu takımın liderliğini yapıyorum. Takımımın ismi "PolatA.Ş." Sizide takımıma beklerim :)
 (Takım ne demek, nasıl oluyor vs. gibi soruları üstteki videoda vatandaşın biri anlatmış oradan bakabilirsiniz.)
Oyundaki kullanıcı adımda "MSP" Olurda karşılaşırsak falan bilin diye söyledim ;)

Oyun için diyeceklerim bu kadar. Keyifli oyunlar dilerim ;)

8 yorum:

  1. Oyun hakkında çok detaylı ve bilgilendirici bir açıklama olmuş sizin sayenizde oyunu indirdim,kurdum ve oynuyorum bu arada Fireshot oyununu herkese tavslye ediyorum harika bir oyun..

    YanıtlaSil
  2. Oyunun ilk başta grafikleri biraz kötü gelmişti ama sonradan bayağı sardığı doğrudur :) ;)

    YanıtlaSil
  3. Bende oynuyorum da fena sarıyor yav! Hele adamları AWP ile vurunca sinirden deliye dönüyorlar sonra beni arkadaş olarak ekleyip küfür edip siliyorlar hemen geri arkadaşlardan :D
    Makale için teşekkürler ama biraz daha ayrıntılı-iyi olabilirmiş onu farkettim.

    YanıtlaSil
  4. savaş oyunlarını severim bende zevkle oynuyorum bu oyunu

    YanıtlaSil
  5. Gercekten sevgilinizle oynuyor musunuz ? :) :) çok güzel anlatmissiniz oyunu. Bende bir sevgilime sorayım benimle bu oyunu oynacak mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oynuyorum hanfendi :) Oynar oynar, uykusunu aldıktan sonra yarın dinç kafayla oynar ;) (Zaten ara oynuyoh ya kız :D)

      Sil
  6. Fireshot neden açılmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun yanılmıyorsam yaklaşık 1 yıldan fazla bir süre önce kapatıldı ve oyuna para yatırmış olanlara paraları iade edilecekti.

      Sil