10 Aralık 2015 Perşembe

LC Waikiki'de Çalışmak

Merhabalar;

LC Waikiki sloganı: "İyi giyinmek herkesin hakkı"
Size İstanbul Optimum AVM'deki LC Waikiki'de haftada 2 gün(15 saat) çalışan biri olarak kısa ve öz olarak LC Waikiki'de çalışanlar günde kaç saat çalışıyor? Genel olarak şartları nasıl? Ne kadar maaş alıyor? Ne kadar yemek parası veriyor? Ne kadar prim alıyor? vs... gibi konularda yardımcı olacağım.

Hele ki iş arayanlar için çok faydalı-eğlenceli ve CV oldurmadan önce yararlı bilgilerin bulunduğu bir anlatım olacak de haydi buyrun anlatayım: :)




LC  Waikiki'de çalışma günleri, çalışma saatleri nasıldır?  

  • Kısmi Part Time: Haftada iki gün yani 7.5+7.5'tan toplam 15 saat çalışır. Bu çalışma şeklinde çalışanlar genelde destek eleman tarzındadır. Genellikle en yoğun 2 gün ve o iki gündeki en yoğun saatlerde giderek yoğun mağazalardaki diğer full ve part çalışan elemanların işini kolaylaştırır,bu çalışma şeklindeki amaç budur. Bu çalışacağınız iki gün muhtemelen en en yoğun gün olan hafta sonuna denk gelecektir ama yinede yöneticinin yapacağı haftalık çalışma takvimine göre ve zaman içindeki tecrübeniz ve performansınıza göre değişiklik gösterebilir. Örneğin ben İstanbul'daki Optimum AVM'deki LC Waikiki'de hafta sonları kısmi part time olarak çalışıyorum. Genellikle hafta sonları 13:30-22:30 saatleri arasında çalışıyorum ama bu gün ve saatler bazen benim isteğime göre ya da yöneticinin isteğine göre değişiklik gösterebiliyor. Mesai saatleri hariç 1 saat yemek,yarım saatte dinlenme molaları yani toplamda 1.5 saatte molaları vardır.


  • Part Time: Haftada 30 saat çalışırlar. Genelde bu haftada 4 güne tekabül eder. Çalışma saatleri üniversitedeki ders programına görede belirlenebilir. Tıpkı yukarıdaki kısmi part time çalışma şeklindeki gibi ya sabahçı ya akşamcı olurlar. sabahçı olurlar. akşamcı 22:30'da sabahı ise 17:00'da çıkar. tabi bu ders programına-boş gün ve saatlere vb... duruma göre değişiklik gösterebilir. Mesai saatleri hariç 1 saat yemek,yarım saatte dinlenme molaları yani toplamda 1.5 saatte molaları vardır.
  •  Full Time: Haftanın 6 günü, günde 7.5 saat çalışırlar. Haftada 1 gün tatilleri vardır. Tatil günleri değişiklik gösterir. Sabahçı olanlar 08:00'da gelir 17:00'da çıkar. Kapanış olanlar 13:30'da gelir 22:30'da çıkar, tabii bu dediğim çalışma saatleri değişiklik gösterebilir.  Mesai saatleri hariç 1 saat yemek,yarım saatte dinlenme molaları yani toplamda 1.5 saatte molaları vardır.

LC Waikiki'de maaşlar ne kadardır? 

 Maaşlar ayın 5'inde, primler ise ayın 12'sinde Yapı Kredi maaş kartına yatar. Primler kişisel değil mağaza primidir ve primler mağazadan mağazaya, mağazanın yaptığı satışa, mağazanın yoğunluğuna göre değişir. Benim çalıştığım LC Waikiki mağazası A+ mağaza idi örneğin, yani en çok iş gören mağazalarından bir tanesi.


  •  Kısmi Part Time: Dediğim gibi ben kısmi part time olarak çalışıyorum. Maaş yaklaşık 300 TL alıyorum. Primde değişiklik gösteriyor. Prim olarak 150 TL aldığımda oldu 300 TL prim aldığımda oldu. Prim o ay ki mağaza hedefine ve mağaza satışlarına bağlı olarak değişiyor. Mesela ben maaş + prim(yani genel olarak maaş) olarak toplamda 450 TL aldığım ayıda 620-650 TL aldığım ayıda bilirim.
  •  Part Time: Maaş+prim olarak, 900TL, 950-1000 TL'ye yakın bir maaş alırlar genellikle. Bayramda seyranda veyahut satışların çok olduğu zamanlarda 1200 TL üzeri toplam  maaş aldıkları ayları da gördüm.
  • Full Time: Maaş asgari ücret olan 1404 TL alırlar. Ama prim alırsaki(genellikle alınıyor)dediğim gibi bu bazen primden ötürü yükselebilir. Bayramda seyranda veyahut satışların çok olduğu zamanlarda 1800TL gibi primle beraber toplam  maaş aldıkları aylarıda gördüm.
Örnek bir Multinet yemek kartı
Yemek Parası: Şubat 2016 itibariyle işten çıktıktan sonra öğrendiğim kadarıyla her çalışana günlük 11.25 TL şeklinde,bir ayda ne kadar çalışıyor ise o kadar Multinet adı verilen karta yükleniyor ve maaş kartının haricindeki bu yemek kartı çalışana veriliyor. Örneğin; ben kısmi part time olarak ayda 8 gün çalışıyorum ve benim Multinet'ime aylık 90 TL gibi bir miktar yemek parası yükleniyor.




   LC Waikiki hakkındaki görüşlerim:

LC Waikiki'de diğer bir çok marka-firma gibi kapitalisttir! Kazandıkça kazanmak ister,doymaz. Uzun süre çalışılması durumunda insan ömrünü yer bitirir.
Düşünsenize; full time olarak LC Waikiki'de işe giriyorsunuz.6 gün çalışıyorsunuz eve geldiğinizde yorgunluktan bir şey yapmak istemiyorsunuz sadece dinlenmek istiyorsunuz yatıp. 1 gün tatilinizde sadece dinlenmek ya da gezip tozmaya zamanınız kalıyor. Sosyal hayat diye bir şey kalmıyor. Hayatınızı yoğun-curcunalı bir mekan içerisindeki mağaza emip tüketiyor. Saatlerce ayaktasınız. "Hayatım hep böyle mi gidecek?" diye depresyonlara giriyorsunuz. Sevdiğiniz kızla evlenecek gücünüz bile olmuyor. 

   Yani kısacası size tavsiyem:

Hayatınızı bu ömrünüzü az bi para karşılığında satın alan bu tarz firmalara kendinizi kaptırmayın. Kısa süreli çalışın. İleriyi düşünmeyin. Okul okuyup hayatınızı kurtarın. En kötü KPSS'ye oturun çalışın. Para kazanmaya doymak bilmeyen firma sahiplerinin olduğunu unutmayın. Düzgün saatli,düzgün mesaili, insanca bir zorlukta işte çalışmanın kıymetini anlayıp bunun için uğraşın. 
Okumanın değerini bilin! 

KOTON'da da çalıştım. KOTON hakkında da bilgi verebilirim:

KOTON'da da çalışmıştım LCW'dan işten çıktıktan sonra. KOTON ile alakalı bu yazıdaki konulara benzer bilgiler ise şu yazımda / şu linkte: http://mesapo.blogspot.com.tr/2017/02/kotonda-calismak.html

 
Bu kadarda karamsar olmadan size konu ile alakalı bir video ile bir sonraki yazımda görüşünceye denk veda edeyim :)  ;
Sevgi ile kalın
Esenlikle kalın... 
 
LC Waikiki mağaza "trollemece"  :) :) :)
 

162 yorum:

  1. Çalışması yorucu ama aslında arkadaş ortamıyla da part time olarak rahat çalışabileceğiniz bir ortam :) tabi bayram gününe az kala hariç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esenyurt Lcw Fabrikasındayım aynı sıkıntıyı düşünüyor ve bekliyoruz ki şimdiden başladı yoğunluk

      Sil
  2. Bir zamanlar çalışmayı düşünüp vazgeçmiştim. Reyonda çalışanlara allah sabır versin sen düzeltiyorsun 1 dk sonra bozuyorlar akşama dağ gibi katlanacak kıyafet oluyor. Depo en iyisi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LC Waikiki'de fark etmiyorki :/ Gerçi reyondakilere göre daha az yoruluyorlar ama diğer mağazaların depocularına göre daha fazla yoruluyorlar.

      Sil
  3. Yazınızı çok beğendim. Bilgi verici bir yazı olmuş. Gercekten Lcw de çalışmak sabır isteyen bir iş. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakın burda kim varmış ;)Teşekkürler Sibel Hanım ;) ;)

      Sil
    2. Rica ederim MSP Beyefendi:)

      Sil
  4. merhabalar çok güzel bir yazı teşekkürler :) ben 2.5 senedir inditex bershka mağazasında çalışıyorum şartlar on numara diyebilirim bu şartlara göre ama hafta içi çalışamıyorum artık yani sabah 8.45 te ki derse 35 km gidip 4,5 giriş yapıp 11 de işten çıkmak çok yoruyor hala üniversite de bir türlü gecemediğim dersleri var :D şuan kısmı part a geçmeyi planlıyorum bunca tecrübe ve yıldan sonra sadece hafta sonu çalışmak beni çok yormaz diye düşünüyorum malum bershka mağazası da az dagılan bir mağaza degil yani tempolu çalışmaya alışkınım çok yorucu olmaz diye düşünüyorum hafta sonu çalışmak doğrumudur acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bershka'da çalıştıktan sonra LC Waikiki'de çalışmak attan inip eşeğe binmek oluyor biraz ama ginede mevcut ders programınıza göre boştan kalmaktansa LC Waikiki'de dediğiniz gibi kısmi part time çalışmanız daha mantıklı olacaktır. Ama size tavsiyem ders programnız yoluna girdikten sonra iş bulup LCW'dan çıkmanız olacaktır. Her ne kadar haftada iki gün çalışacak dahi olsanız LC Waikiki gerçekten çok fazla can sıkıcı-moral bozucu-yorucu ve KAPİTALİST bir firma.
      Benim size diyeceklerim bunlar. Yardım edebileceğim sormak istediğiniz başka hususlar varsa yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım.Yorumunuz içinde ilaveten teşekkür ederim.

      Sil
  5. Sivi yi nereye veriyoruz lcw ye mi yoksa özel bir yere mi veriliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmak istediğiniz LC Waikiki şubesinde kadaya gidip iş başvuru formu alıp doldurmanız yeterli. Ne kadar çok şubeye İş başvuru formu(CV) doldurursanız şansınız o kadar çok artar :)

      Sil
  6. Kısmi part time da çalışıldığı zaman sigorta yapılıyor mu, birde bilginiz varsa öğrenim kredisi kesilme durumu oluyor mu sigorta yapılıyor ise

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kısmi part time çalışsanız dahi sigorta yapılıyor. Zaten sigorta yapmaları yasal olarak gerekli yani zorundalar. Lakin çalıştığınız gün kadarının sigortası yapılır. Örneğin: ayda 8 gün çalışıyorsanız 8 günün sigortası yapılır geri kalan günleri SGK prim borcu olarak siz ödersiniz SGK'ya. Örneğin ben üniversite öğrencisi olarak SGK'ya gidip gelir tespiti yaptırdım LCW'da çalışırken ve her ay 20 ile 30 TL arası SGK'ya prim borcu ödemesi yapıyordum sigorta olmayan günler için.
      Diğer konuya gelirsek benim bilfiğim öğrenim kredisi kesilmiyor. Örn: Ben Okan Üniversitesi %50 bursu okuyan bir öğrenci olarak benim kesilmedi. Kesilmemesi gerekir, kesilmezde zaten. Benim bildiklerim böyle. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
  7. Merhaba LYS den sonra çalışamyı düşünüyorum yazın full time, okul zamanı part time. Bilgisayar müh. okuyacağım, Cevahir AVM de ki şubesin de çalışmak istiyorum bana en yakını ama en yoğun şubelerden biri, yoğun olmasının bize ekonomik anlamda herhangi bir getirisi var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Primleriniz artar ve elinize geçen parada o kadar çok olur. Ha bide belki yoğunluktan dolayı yorulursunuz ama zaman da su gibi geçecektir

      Sil
    2. Umut AKBABA adlı yorum atan kardeşiminde dediği gibi yoğun mağazada çalışırsanız (yani A+ mağazalarda...)daha çok satış olduğu için az veyahut orta yoğunluktaki diğer şubelere göre biraz daha fazla prim alırsınız. Amam pestilinizde çıkar ve sıkılma-bırakma oranınızda aldığınız prim ile doğru orantılı olarak artar! :/ .

      Sil
  8. öğrencilere yardım için 16 yaşındakileri de işe alıyormuş şu sıralar öyle bişey duydum doğru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bildiğim çalıştırmıyorlar. Çünkü SGK'ya para yatırıldığı yani personele yasa gereği zorunlu sigorta yapıldığı için işveren tarafından, yaş 18 yaş ve üzeri olmalı diye bilmekteyim. Ama tam anlmaıyla emin olmak ve aklınızda soru işareti kalmasını gidermek amacıyla herhangi bir LCW şubesine girip çalışanlardan vs. bilgi alabilirsiniz bu konu hakkında.

      Sil
  9. Lcw de benim lise srkadaşımda çalışıyor aynı şekilde yorucu olduğunu söyledi, bu sene kısmetse üniversiteye gidicem ve malum öğrenciyi ayakta tutan paradır :) lcw yı genel itibariyle tavsiye etmediğinizi farketmek çokta zor değil. Peki yapılabilecek part iş varmı alternatif olarak? (Edit:mümkünse en azından sakal bırakabilelim, hergün sinekkaydı olmak istemiyor insan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi şöyle söyleyeyim: Kısmi part time yani haftada yaknızca 2 gün çalışmak istiyorsanız benim bildiğim ya LC Waikiki'ye ya da DeFacto'ya girmeniz gerekli. Ama bu para size az gelirse şayet part time çalışmak için size önerebileceğim çok yer var tabii: U.S. POLO, Koton vs... Örneğin ben şimdi Pendik Cadde Koton'da part time çalışıyorum ve sakal bırakabiliyorum. Çoğu yer artık sakal bıraktırıyor: POLO,Koton,GAP vs...

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz silinmiş tekrar yazarsanız silinmeden okuma fırsatı bulurum belki.

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  12. Merhaba. Ben bu sene mezun oldum liseden. Part time çalışabilirim. Acaba alınma ihtimalim olur mu sizce? Fiziksel görüntü tercih sebebi mi ? Sorma nedenim 18 yaşında olmama rağmen 16 gösteriyorum minyon tipliyim yani 167 boy vs. ama halimden büyük olduğum anlaşılır yani 18'li... =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim hiç bi sıkıntı olmaz. Belki büyük firmalarda tipe bakma olaslıkla yüksektir(ZARA vs. gibi)ama diğer bu tarz firmalarda çalışmana bakarlar. Hiç bi sıkıntı olmaz onları dert etme sen git başvur.

      Sil
  13. 1hafta once ise giris evraklarini vermistik.guclendirme elemani olarak.
    Ne zaman isbasi yapariz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek olarak girmişsiniz anladığım kadarıyla. Yani o konuda benim bir bilgim veyahut sabit bir bilgi yok. İşe alındığınız mağazanın müdür ya da müdür yardımcısından öğrenebilirsiniz bu sorduğunuz sorunun cevabını.

      Sil
  14. Ben lcw ye başvurdum ama sigorta yapmalarini istemiyorum çünkü sgk dan babamdan aldığım emekli maaşı kesilecek 1 ay çalışıp çıkacağım onlar sigorta yapmak zorundalar mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babanızdan aldığınız emekli maaşının kesilip kesilmedğinden ilk önce emin olun, sorun, soruşturun. Ama size şunu söyleyeyim 1 ay çalışıp çıkacam derseniz sizi işe asla almazlar ve sigortasız 1 saat bile çalıştırmazlar. Sigorta yasal olarak şart yoksa şirketin başına pahalıya patlar sigortasız işçi çalıştırmak.

      Sil
  15. Part time ve full time çalışan her eleman gece mağaza kapandıktan sonra ürünleri düzeltmeye kalıyor mu?

    YanıtlaSil
  16. Yani bu çalışma saatleri için koşullar nedir biraz anlatır mısınız? Ben çalışmak istiyorum ama gece kalamam mesela, başvurmayayım mı o zaman?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat 22:00'da ya da 22:30'da mesai biter. Diğer bilgiler yukarda yazıda mevcut.
      Saygılar...

      Sil
  17. merhaba ben destek eleman olarak başvurdum bayram için ne zaman süreyle çağırırlar? bayram ve bayramdan sonra çalışabiliyormuyuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramdan önce çağırırlar. Bayramın sonlarına kadar çalışırsınız sonra iş biter. Beğenilirseniz ve sizde teklifte bulunursanız kadrolu eleman olarak devam edebilirsiniz.

      Sil
    2. Merhaba öncelikle yazınızı okudum kısa süre içinde olsa bilgilendirme çok başarılı olmuş benim sorum ise ben bayram için destek eleman olarak girdim bana arefe günününe çalışırsın dediler sonra baktım teker teker dolaşıyorlar bayramda çalışır mısınız diye kabul ettim tabiki de ama merakta ettim sorduğumda ise mail geldiğini ve ondan olduğu söylediler 1 yada 2 gün sonra bana 30 eylüle kadar çalışıp çalışmıyacağımı sordular bende şaşırdım normalde en fazla seni 6 gün çalıştırırız deneylerine karşı bu süre neden uzadı anlamadım birde ben lise mezunu değilim çok istiyorum Bursa çalışmak ama açıktan ortaokul u daha yeni bitirip liseye başlayacağım evet çoook çok uzun yazım kafamdaki soruları sormak istedim cevaplarınızı bekliyorum

      Sil
  18. merhabalar bende destek elemanı olarak alındım istanbulda, fakat daha aramadılar. 2016 yılındada yukarıdaki yazıda yazan maaş mı geçerli ageri ücret değişti ya ondan sormak istedim ? Birde yemek kartı vermiyormuş destek elemanına bazı yerler öyle duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyımı 08.02.2017 tarihi itibariyle güncelledim. Benim bildiğim destek elemanlara yemek kartı vermiyorlar.

      Sil
  19. Sigortayı gittiğimiz gün kadar ödüyorlar geri kalan günleri biz ödemek zorunda mıyız ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geri kalan günleri siz ödemek zorundasınız. Yasa-kanun gereği

      Sil
  20. destek elemanları toplam ne kadar çalışırlar ve ne kadar alırlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek elemanlarının belli bir mesaileri yoktur açıkcası en yoğun günler gidersiniz. Kaç gün, hangi saatler arası çalışacağınıza karar verilir ve buna görede ücret alırsınız. Destek eleman maaaş konusu değişiklik gösterdiğinde size tam bir şey diyemiyorum.

      Sil
  21. Arkadaşlar ben Burger King de çalışıyorum inanın sadece lcw kapitalist değil yemek firmalarına göre kat kat daha iyidir inanın 7-8 saat ayakta olabilirsiniz evet ama toplam 1.5 saat mola var bu da güzel bir oran emin olun. bizde içtiğimiz suyun hesabı soruluyor ama bak lcw günlük 10 tl değerinde multinet veriyor güzel yani

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar ben Burger King de çalışıyorum inanın sadece lcw kapitalist değil yemek firmalarına göre kat kat daha iyidir inanın 7-8 saat ayakta olabilirsiniz evet ama toplam 1.5 saat mola var bu da güzel bir oran emin olun. bizde içtiğimiz suyun hesabı soruluyor ama bak lcw günlük 10 tl değerinde multinet veriyor güzel yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası Burger King ve MC Donals gibi yemek firmalarına göre LC Waikiki'nin daha iyi olduğunu söyleyebilirim.

      Sil
  23. Mrb bn destek eleman olark çlstm maası ne zaman yatryolar bilgi verir msnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayın 10'nunda yatar destek personel maaşları

      Sil
    2. Ayın 10'nunda yatar destek personel maaşları

      Sil
    3. Bugün ayın 10u daha yatmadı nedenini biliyor musunuz

      Sil
  24. full timeın maaşı yeni asgari ücretle ortalama ne kadar oluyor??
    mesela 1 gün açılış bir gün kapanış mısın? yoksa haftada bir mi değişiyor açılış ve kapanış vardiye saatleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gün açılış bir gün kapanış diye bir şey yok kapitalist mağazıcılık sektörü bu hele ki LCW! Fuller için örneğin 1 gün tatil, bir gün erken çıkış, diğer 5 gün kapanış.
      Erken çkış:17:00 Kapanış:22:30
      Asgari maaşlar 1.300 Tl arkadaşlar(fullerin) gündemi takip edin az ;) Görüşmeden sorarlar daha asgari ücreti bilmezsin sonra işe almazlar adamlar.

      Sil
  25. Merabalar ben bayram destek elamanı olarak başvuracam daha sonra istesem beni part time veya full time alırlar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duruma göre değişir arkadaşlar eleman ihtiyacı varsa full ya da parta alır elbet yoksa niye alsın. Ama büyük ihtimal belli bi süre sonra alıyorlar diye biliyorum ben. Bi kaç arkadaş kısmi iken part sonra full falan olmuştu sonra geri parta geçtiler :D

      Sil
  26. Merhabar aklıma takılan bir soru var da. Ben 3 gün destek eleman olarak çalıştım bana günlük 53 tl olacağı söylendi bu demek ki 159 tl para yatmalı ancak kartıma 124 tl para yatmış orta da bir yanlışlık var mı yoksa ben yanlış mı anlamışım bilgisi olan var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az yatırıldığını düşünüyorsanız mutlaka mağaza yönetimi ile iletişime geçin! Yanlışlık nadirde olsa olabiliyor.

      Sil
    2. Dediğim gibi bildirin. Yanlışlık varsa düzeltilir.

      Sil
    3. Ayın kaçında yatıyo destek eleman maaşı 10 u diye biliyordum daha yatmadı

      Sil
  27. 124 tl yattiysa bu sene desteklerin günlükleri 62 tl ayin 1yle 30n da 2 gün calismizdir diger bi gününüz diger aya aittir

    YanıtlaSil
  28. Merhaba. Bende çalısmak istiyorum part time full time ne olursa yani.Paraya ihtiyacim var cidden çünkü ailecek yani ama bir ay sonra okullar açılıyor. Bir ay calisicagimi söylemesem ama bir ay calisip ayrilsam cesitli nedenlerden dolayi vs vs sorun olur mu sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işten 1 ay sonra çıkacağınızı söylemeyin. Bir şey olmaz, sadece istifa etmeden 2 hafta öncesinden bildirmek zorundasınız yasa gereği!

      Sil
  29. Merhabalar. Yazınızı okudum size birkaç sorum olacaktı cevaplarsanız çok memnun olurum. Ben okulumdan mezun oldum ama bir sene daha uzadı o yuzden memlekete gitmeden çalışmayı düşünüyorum. LWC ilk olarak part time mi alıyor çalışanlarını ? Bu yazdığınız yazıdaki maaşlar hala geçerli demi azalma filan olmuş mudur ? Birde direk başvurduğumuz zaman alım oluyor mu hemen . Cevaplarsanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkür kolay gelsin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar şu sorunuzu anlamıyorum; "Başvurduğum zaman hemen alırlar mı?" Yani eleamn açığı yoksa 100 yılda geçse almaz. Eleman açığı varsa ortalama 1- 1.5 hafta içinde geri dönerler. LCW evet part time alıyor. Maaşlarda düşüş olduğunu sanmıyorum; aynıdır veyahut yükselmiştir azıcık.

      Sil
  30. Bu yil üniversiteye başlayacağım ve ailenin maddi durumu kötü olduğu için okurken çalışmak zorundayım bunun için nasıl başvurabilirim kısmı ya da normal part time iş bulmam lazım çok yorucu olacak ama mecburum yani mağazaya gidip mi görüşmem lazım ya da kiminle görüşmem lazim😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmak istediğiniz şubelere gidip elden CV(İş Başvuru Formu)doldurmanız gerekiyor. Biriyle görüşmeyeceksiniz elbet LCW'da işe girmek için :D Mağaza gidip CV doldur.

      Sil
  31. Bu yil üniversiteye başlayacağım ve ailenin maddi durumu kötü olduğu için okurken çalışmak zorundayım bunun için nasıl başvurabilirim kısmı ya da normal part time iş bulmam lazım çok yorucu olacak ama mecburum yani mağazaya gidip mi görüşmem lazım ya da kiminle görüşmem lazim😔

    YanıtlaSil
  32. Merhaba bişey de ben sorcaktım bende 38 yaşındayım kısmi part time çalışabilirmişim yaşım sorun olurmu yaşımdan küçük gösteriyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu mağaza ile görüşmeniz lazım. Onların insafiyetine kalmış birazda ama ben 25 yaşın üstü pek tercih edilmez diye biliyorum :/

      Sil
  33. Şuan ki maaş ücretleri nedir?

    YanıtlaSil
  34. Şuan ki maaş ücretleri nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Full: 1404 TL(primsiz), Part: 900-1000 TL (primle), Kısmi: 500-550 TL (primle). Yukarda yazıda güncelledim.

      Sil
  35. Meraba ben sema lcwaiki yi tavsiye etmem part time olarak bayramda çalışmıştım ise başladığım gün bana cikislarda imza olayindan kimse bahsetmemisti olayi 2gun anlayip bi önceki gunede imza attim sonra bayrama kadar çalıştım yoğunluk curcuna derken 2gun imza atmayi unuttum o süreçte kimsede imzadan bahsetmiyo tabi ben benden sorumlu şef bayana sordum imza atmayi unuttum bu problem olurmu doye yok problem olmaz demişti aradan 1ay geçti maaş alcam ne göreyim 2gun eksik yatti primlermde yok bide arife gününn primleri mağaza sorumlusunu aradim durumu anlattım adam pek ilgilenmedi bizim yapabileceğimiz bişey yok falan dedi ben sinirlendim biraz ses tonumu yukselttip konuştum adamla adam dedi yarın ariycam seni falan aramadi ben aradim haldedildimi diye sirkete e mail attığını söyledi 3gun oldu ses seda yok by durumda ne yapmam gerek ???
    Bu arada pendik bölgesinde yemek kartı olayı yok o civarda calismayi düşünen arkadaslar.

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar LCW'de kesinlikle part time çalışamam mantıklı olarakta çalışılmaz... Fakatttt kısmi part olarak mükemmel şekilde çalışılır bence.Buraya yazı yazan LCW çalışanları firmalarına çok büyük haksızlık yapıyor.Ben başka bir firmada part time çalışıyorum 120 SAAT !!! Aldığım para ne kadar sizce ??? SADECE 750 TL Ama LCW'de şuanda ayda sadece 60 SAAT çalışıp alınan ücret ne kadar 700 TL ... Bir düşünün bakalım hangisi daha mantıklı hangisi daha güzel.Üstelik LCW'de bayram geliyor diye 150-200 TL ekstradan prim yatırıldığını biliyorum... Bizim firma ne yapıyor biliyor musunuz bayram gelirken ??? Bize sormadan NAKİT AVANS yatırıyor sağolsun 200 TL yani benim çalışıp kazanacağım parayı önceden bana veriyor istemediğim halde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyin kafasını yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat LCW'nın A++ mağazasında çalıştım ve en yoğun bayramlarda aldığımız ücret 650 TL idi (oda bayramda) onun dışında 450TL ile 550 TL arası değişiyor kısmi part time ücreti ve şuan halen bu civarlarda gidip geliyor. Bu dediklerime prim dahil benim. "Kısmi part time çalışıp 700 TL alıyorum her ay" neyin kafası bu? Bide primsiz diyorsun!? Kısmi part time için zaten LCW iyidir lakin aldığı maaşı primli ortalama 500 TL'den primsiz 700 TL'ye çıkarman neyin kafası çözemedim? İlaveten diğer mağazaları neden kötülediğini anlamadım?! part time 120 saat bende çalıştım başka bir mağazada ve prim ile beraber 1.300 TL alıyorum ve part time idim ve de rahattım. Yaşadığın kafanın 3'de 1'ini yaşamak için alkole servet ödeyen arkadaşlarım var benim! :D

      Sil
  37. Yanıtlar
    1. Var. Sabah 10'dan akşam 10'a kadar açık AVM ve mağazalar. Niye iş olmasın?

      Sil
  38. Hocam öncelikle merhabalar. Çok güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş. Çünkü bu yazınızdan önce farklı sitelerdeki diğer kurumsal firmalarda çalışmış arkadaşların da yazısını okudum. BU giyim sektöründe de sayenizde ön bilgi edindik. Ben de adını vermeyeceğim bir giyim firmasında işe başladım. Müdür ve çalışma arkadaşlar aynı zamanda reyon şefleri gayet düzeyli insanlar. En azından benim gibi tecrübesiz birine yaklaşımları gayet ılımlı. Fakat bir Lc Waikiki ve Defacto ile kıyaslanamaz. Şunu sormak istedim yaklaşık 2-3 yıl gıda sektöründe çalıştım. Eski çalışma saatim 12 saat idi. Onlar ile ve sektör olarak kıyasladığımda giyim sektörü daha temiz ve düzenli bir sektör. Haftada 2 gün 13.5 saat çalışmamı isteyen yer ile de karşılaştım. Her neyse. Yani daha kötü şartlar olduğu için bence LC Waikiki' nin şartları oldukça iyi ama personel alımları ne zaman gerçekleşiyor ? AGİ veriliyor mu ? Yükselmek söz konusu mu ? Tecrübesiz eleman alınıyor mu ? Yol parası veriliyor mu ? Maaş günlerinde gecikme oluyor mu ? Tam zamanlı çalışmayı düşündüğüm bir kurum. Ama sizin de söylediğiniz gibi geçici olarak düşünülmesi gereken ve sadece köprü görevi görecek bir iş yani bizi bir yere kadar idare edecek bir iş olarak görmek eğitime yönelmek en mantıklısı. O cümleleriniz çok büyük tavsiyeler ve dikkate alınması gereken hususlar. Çünkü hayat 1.300 TL' den ibaret değil.Bu tür yerlerde eleman sadece yerinde sayıklar aralarından birkaçı mağaza veya bölge müdürü olur o da çok zor bir olasılık o kadar insan arasından. Genel anlamda patron kazanır. Sözü çok uzattım kusura bakmayın. uygun olduğunuz bir vakitte de sorularımın yanıtını alabilirsem çok memnun olurum. Hayırlı geceler diler, tekrar teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorularınıza cevap vereyim:
      Personel alımları ne zaman gerçekleşiyor diye bir şey yok hocam belli bir günü belli bi zamanı yok, eleman ihtiyacı oldukça alıyorlar. Biri işten çıkar yenisini alırlar, bu yani. AGİ veriliyor evet. Yükselmek söz konusu evet ama full time olup belli bir sene çalışman gerekiyor(LCW'da yükselip ne yapacaksın allahaşkına!)Direkt müdür olamazsın çok fazla zaman geçmesi gerekiyor. Tecrübesiz eleman alıyor mu demişsiniz; ee tabi alıyor LCW bu, KİĞLI ya da Pier Cardin değilki :D LCW, De Facto, Vs vs... böyle firmalar alıyor tecrübesiz zaten. Yol parası verilmiyor. Maaş gününde gecikme olmaz ama şöyle bir şey var ayın 5'i haftasonuna denk geliyorsa ya Cuma günü yatar maaşlar ya da pazartesi günü. Geçici olarak çalışın size büyük tavsiyem, düşünmeyin öyle yükseleyim burda kalayım falan, LCW'ya girmek istiyorsanız girin ama bi taraftanda adam akıllı düzgün bi iş bakın.
      Yazdığınız güzel yorumlarınız içinde ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM :) ;)

      Sil
    2. Merhaba waikiki ye girmek icin egitim durumun ne olmalı

      Sil
    3. Lise mezunu ve üstü diye aklımda kalmış sanki, tam hatırlayamadım ama üniversite mezunu var, lise mezunu var, üniversite öğrencisi var, sanırım ilkokul mezunu olarakta çalışabiliyorsunuz. Ha evet evet! Hatta bir arkadaşım vardı çalışırken Enes diye o ilokul mezunuydu mesela :)

      Sil
  39. Ayrıca güncel maaşlar nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2017 itibariyle yukarda güncelledim.

      Sil
  40. Lcw waikikiye başvurdum evraklarını teslim ettim 2 gün oldu daha sigorta girişim olmadi ? Geri donmediler sigorta işleri uzun mu süruyor 3 arkads birlikte verdik evraklarimizi onlarin girişleri oldu ? Sorun ne acaba

    YanıtlaSil
  41. Lcw waikikiye başvurdum evraklarını teslim ettim 2 gün oldu daha sigorta girişim olmadi ? Geri donmediler sigorta işleri uzun mu süruyor 3 arkads birlikte verdik evraklarimizi onlarin girişleri oldu ? Sorun ne acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sigorta işleri uzun sürmüyor hayır. Ama Cuma verirseniz evrakları pazartesi ya da salı başlayabilirsiniz işe ancak çünkü araya tatil giriyor. Örneğin: Pazartesi öğleden önce teslim edersen ertesi gün yani Salı işbaşı yaparsın, en geç iki gün sonra iş başı yaparsın kesin. Sana tam anlamıyla cevapta veremem ama başvurduğun şubenin yöneticileri ile konuşacaksın bu durumu.

      Sil
  42. Yöneticilerle konuştum şuan yoğunluk olduğunu söylediler yoğunlukta dolayı alımlar durmuş olabilir mi. Evraklarimjn eksik olmadığını söylediler . Şöyle bi düşünceye kapıldım bnm kyk borcum var . Bu benim önümde sorun oluşturmuş olabilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KYK borcunuzun olup olmaması onlar veyahut herhangi bir şirketi ilgilendirmez. O sizin borcunuz, sizin sorununuzdur. Büyük ihtimal ile onlar KYK borcunuzun olduğunu göremez bile zaten. Yoğunluk ile personel alımının bir alakası yoktur. Elaman ihtiyacına göre değişiklik gösterir. Eleman açığı varsa elaman alınır yoksa alınmaz. Yöneticiye "şuan için personel açığınız var mı?" diye sorsaydınız keşke. Benim başvurduğunuz şubedeki eleman açığını bilmeden bir şey demem mümkün değil malesef.

      Sil
  43. Yöneticilerle konuştum şuan yoğunluk olduğunu söylediler yoğunlukta dolayı alımlar durmuş olabilir mi. Evraklarimjn eksik olmadığını söylediler . Şöyle bi düşünceye kapıldım bnm kyk borcum var . Bu benim önümde sorun oluşturmuş olabilirmi

    YanıtlaSil
  44. kısmı partime maaş ne kadar aylık ?bide bazen ayda 8 gün bazen 10 gün çalışıyorlar herhalde maaş nasıl oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda belirttim sorduğunuz sorudaki her şeyi! Yukarı çıkıp yazıyı okuyunuz!

      Sil
  45. Ben lcw waikiki ye başvuru yaptım part time olarak 4 gün oldu geri dönmediler acaba dönerler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani arkadaşlar gerçekten böyle sorular sormayın. Ben ne bilirim dönermer mi dönmezler mi? Onu bana değil CV doldurduğunuz mağazada CV'yi verdikten sonra "Şuan için eleman açığınız var mı?" diye yöneticiye bi sormanız gerekiyordu. Eleman açığı yoksa 1000 yılda geçse aramazlar, şayet eleman açığı varsa elbetki ararlar. Bunu ben bilemem. Sizin mağazadan çıkmadan sormanız gerekirdi. En azından oradaki çalşan personele sorsaydınız daha sağlıklı bir cevap alırdınız.

      Sil
  46. Ben yarın lcw iş görüşmesine gidicem heycanlıyım ne sorucaklar ilk görüşmede ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Okuyor musun? Hangi okuldasın? Tecrüben var mı? Kısa mı uzun mu çalışacaksın?" ve benzeri sorular... Kolay yani.

      Sil
  47. Lcw da çalışıyorum. İstediğim zaman istifa edebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edersin. Ama 2 hafta önceden söylemen lâzım.

      Sil
  48. Tam olarak lcw de ne gibi işlerle uğraşıyosunuz ? Vede çalışma kurallari nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katlamak, mağazanın görselini düzenlemek, temiz tutmak, müşterilere en üyü düzeyde yardımcı olmak ve istediği ürünleri bulup teslim etmek vesaire gibi standart mağazacılık kuralları işte :)

      Sil
  49. Ilk iş gününden korkuyorum. İlk iş günleri nasıl oluyo? Bize nerde ne iş yapacağımızı diyolar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tecrübeli biri size bilgi veriyor ve çalışanlar yardımcı oluyor

      Sil
  50. suan 18 yasındayım. küçükken her türlü iş yaptım garsonluk tekstil giyim hatta su bile satmıştım.her neyse yorumlara bakıyorumda sızın kafanızda masa basında olayım aylık 3000 para kazanıyım felan filan var . yok öle bi dünya. ayakta duruyorsun yok götüm ağrıyor agrıyacak tabi para kazanmak kolaymı sanıyorsunuz. bazılarınız bi baltaya sap bile olamıyacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan godumun ergeni gelmiş böyle asırlık dedeler gibi maval okuma. Senin gibi gav*tlar gayatta bir halt olamaz! Ben size LCW'da çalışmayın demiyorum. LCW'ya bağlamayın kendinizi g*t! Gir çalış tecrüben olsun sonra geç klasik gitim mağazına ayda 2000-2.500 TL maaş/prim al. Sen LCW'ya girip 1.300 TL'ye ömürünü ağlarsN ne kendine ne ailene bi yararın olur böyle şükreder m*l gibide yaşarsın hayatta. Gir LCW'ya bi taraftan başka iş bak daha iyi, açıktan üniversite oku ama bi şey yap. Benim hedefim masabaşı iş değil. Zaten şuan elektronörofizyoloji mezunuyum. Vardiyasız bir iş buldum çalışıyorum. Bi taraftanda devlet meseleleri ile yakından alakam var Milletvekilleri ile yakın muhabbet içerisinde işten güçten arda kalan zamanlarda milletvekili olmak devlete-millete hizmet etmek ve daima ileriye götürmek için çalışıyorum. Şimdi daha 18 yaşınd hayyata bi s*k bilmeyip öğrenememiş. Bi şekilde bana zerre laf söyleyemezsin. Her daim daha iyisi için çalışacaksın ot gibi verilene boğun eğmeyeceksin. Yoksa asıl böyle çalıştığın iş dışında bi halt yapamazsın. Şimdi s*ktir git god*mun ergeni!

      Sil
  51. Benim sorduğum soruyada cevap verirseniz...

    YanıtlaSil
  52. Ve de LCW tesettürlü personel çalıştırıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bnde tesetturluyum ve çalışıyorum

      Sil
    2. Kismi part olarak calismak için başvurdum evraklari tamamlayıp başla dediler fakat daha önce is tecrübesi olmayan biriyim ilk deneyim için ideal ortam mi sizce ?

      Sil
    3. tesettürlü çalışıyor evet.

      Sil
  53. Yaa universite ögrencisiyim lcw kismi part time calismak istiyorumda basvuru formunu doldurup vermem yeterli heralde? Yani mülakata koyup soru soruyorlami?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başvuru formunuz uygun görüldükten sonra mülakata çağırırlar(yüz yüze görüşmeye).Sonra kabul edilirseniz "evrakları tamamla gel" derler.

      Sil
  54. Msp kardes seni malumatin var diye soruyorum mulaket varmi ve benim is gunu sinav olabilir o yuzden is gunu baska bir gune alma imkanimiz varmi? Sana zahmet aydinlat bizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mülakat var. Konuşmanıza-diksiyonunuza, hal hareketlerinize, hangi okuldan mezun olduğunuza ya da halen daha okuyup okumadığınıza bakıyorlar/soruyorlar. Mağaza Müdürü ve yöneticisiyle konuşun muhtemelen anlayış gösterecektir.

      Sil
  55. lise mezunu olmayan çalışabiliyor mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyor diye biliyorum.

      Sil
  56. kadrolu kismi part calisiyorum gunluk 46.25 maas 11.25 yemek ve ortalama 20.5 pprim almisim size kolaylik olsun maas + prim + yemek 624 tl

    YanıtlaSil
  57. Kismi olarak haftada kac gun ortalama calisiyorsunuz? Benim basvurdugum sube yeri gelir 4 gun calistiririm yeri gelir 2-3 gün dedi. Kismiler haftada 2 gun diye biliyordum da sizde de oyle mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmi Part Time haftada 2, Part Time haftada 4 gün çalışıyor. Yukardaki yazımda mevcut sorduğunuz sorunun cevabı.

      Sil
  58. Merhaba ben depoya başvurmaya gitimi almadılar internet üzerinden yapmam gerekiyor dediler bende internet kolanmiyurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunun son cümlesinde ne dediğinizi anlayamadım çünkü fazlaca imla hatası yapmışsınız. Ama internetten başvurun dedilerse Kariyet.Net'ten başvuracaksındır. Benim bildiğim elden başvuru formu ile başvuru almaları gerekiyordu!

      Sil
  59. Lcw partları hafta kaç gün çalışmak zorunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmi Part Time'lar haftada iki gün, Part Time'lar ise haftada 4 gün çalışıyorlar. Günlük 7.5 saat olarak. Yukarda yazıda bu sorduğunuz sorunun ve benim bu cevabım mevcut idi!

      Sil
    2. Yaziyi okudum tabi ki fakat görüştüğüm müdür kismi alim yapiyorum ama haftada 2 de cagirirm 4 de belli olmaz dedigi için tecrübeniz var diye tekrar sordum anlatabildim herhalde (!) Kullanimiz da enteresan. Silah zoruyla sormadik sonuçta.

      Sil
    3. Şöyle diyeyim: LCW'nın çalıştırma şekli yorumda ve yukarda belirttiğim gibi lakin sizin durumunuzda Mağaza Müdürü insifiyatini kullanmış. Şöyle ki; Örneğin Part Time çalışanlar haftada 4 gün 7.5 saat çalışıyor yani haftada 30 saat çalışmak zorunda isterse 3 gün 10 saat çalıştırır bir hafada, isterse bu sayıyı günlere yaya yaya böler. Sizin durumunuzda Mağaza Müdürünün insifiyatidir. Konuşarak ikna edebilir veyahut tam ayrıntılı "kaç gün hangi saatler arası geleceğim peki?" şekliyle tam net öğrenebilirsiniz. Söylemek zorundadır zaten size lakin ön mülakattan sonra(başvurunuz onaylandıktan sonra ihtiyaç olursa) söylenir.

      Sil
  60. İnternet üzerinden başvurmamda bi engel olur mu? Yoksa magazaya gidip konuşmam şart mı ?
    Ve de işe alırken nerden mezun olduğumun bi önemi var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten başvurmanıza bir mani yok lakin elden gidip verirseniz;ihtiyaç varsa hemen geri dönerler lakin internet üzerinden çok uzun zaman sonra geri dönüş yapabilirler.(Tavsiyem elden gidip form doldurmanız). İşe alınırken nerden mezun olduğunuzun önemi yok tabii ama diyelim iki kişi arasında kaldılar ve bir eleman alacaklar biri lise mezunu diğeri üniversite mezunu,aralarındaki tek fark bu diyelim ki,tecrübeleride aynı varsayalım;bu durumda üniversite mezununu alırlar tabii lakin onun dışında nerden mezun olduğunuzun bir önemi yok. Üniversite mezunuda var lise mezunuda çalışanlar arasında...

      İyi günler dilerim.

      Sil
  61. sorum aptalca değildir umarım yaş sınır var mı mesala 29 -30 yaşlarında birini alırlarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi LC Waikiki'nin bu konuda yazılı bir kuralı var mı bilmiyorum ama genel olarak mağazacılık sektöründe 25 yaş ve altı tercih sebebidir bunu biliyorum. Şimdi şöyle bir şey diyeyim mesela; 30 yaşındasındır ama 26 yaşında duruyorsundur ve eleman ihtiyacı vardır alırlar. Sonra 30 yaşındaki birini kısmi part time alacaklarını sanmıyorum ama full time başvursa alırlar diye tahmin ediyorum. Kiğılı,Sarar,Beymen gibi markalar alıyor mesela(çalışan var). LC Waikiki gibi mağazalar genellikle öğrencilerle döndüğü için tam kesin alırlar veyahut almazlar demiyorum. Kısacası çalışma şekliniz(part,full vesaire...?) ve yaşınızın sizdeki yansıması, eleman açığı vesaire... bunların hepsi tercih sebebidir ve "almazlar" diye bir şey kimse söyleyemez bu aşamada o yüzden. Siz en iyisi çalışmak istediğiniz bir LC Waikiki mağazına gidip CV doldurun hemde oradaki çalışanlardan(özellikle Reyon Yöneticilerinden ve Mağaza Müdüründen)bilgi alın.

      Sil
  62. Merhaba dostum, İlk işbaşı için belli bir eğitim var mı? Atıyorum 1-2 hafta eğitim programı gibi. Etiketleme olayı nasıl oluyor (bunu meraktan sordum :D). Koton mu Lcw mi sence part time olarak başvuracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi şöyle ki:
      -İş başı eğitim programı var ama mesai saatiyle alakası yok(internet üzerinde birkaç slayt izliyorsun mesai saati haricinde evde iken. Yani tutupta 2-3 gün ya da 1 hafta özel eğitim programı yok)
      -Etiketleme olayını göstererek anlatabilirm anca ama kısacası pantolan bedenlerini ve tişörtleri vesaire bedenlerine göre etiket yapıştırıyosun.
      -Maaşlarını tam bi sor öğren ardından maaşı yüksek olanı seç ama rahatlık konusu vesaire diyorsan hangi mağazalar olduğu, AVM mi cadde mi ya da A+ mı yoksa alt sınıf mağaza mı bunlar önemli ama bana KOTON daha rahat gelmişti.

      Sil
    2. Yazımda "KOTON'da çalışmak" diye bir konunun linkinide verdim onuda oku şayet okumadıysan. KOTON'da iş üzerine yazdım. Faydalı olur senin için ;)

      Saygılar...

      Sil
  63. İlk başlayanlara reyon düzenleme veriyorlardır heralde sabahtan akşama kadar reyon düzenliyoruz o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten belli başlı iş var:
      -Reyon düzenleme(katlama,dağınıklığı toplama vesaire)
      -Etiket yapma
      -Birikmiş kabin ürünlerini dağıtma
      gibi vesaire vesaire...

      Zor bir şey değil yani herkes çok rahat yapabilir(o tarz işler).
      İlaveten diğer tecrübeli elemanlar sana her konuda yardımcı olacaktır ;)

      Saygılar...

      Sil
  64. Şuan 2017 Mart ayındayız. Yazdıklarınız hala geçerli mi ? Bende başvuru yapmayı düşünüyorum çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçerli. Bazı mağazalarda(mağazanın durumuna göre) çok az oynama olabilir.

      Sil
  65. 13,03,2017 tarihi itibaren lc-waikikide maaşlar ne kadar oldu ve hangi tarihlerde yatıyor
    destek elemanı,partfultaym ve fultaym

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukardaki yazıda, tüm bu sorduğunuz sorulara detaylıca cevap vermiştim zaten Adem Bey.

      Sil
  66. 16,03,2017 tarihi itibaren lc-waikikide maaşlar ne kadar oldu
    destek elemanı,parttaym ve fultaym
    hangi tarihlerde personel arası maaş yatıyor
    maza müdür maaşı
    maza müdür yardımcısı maaşı ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağaza Müdürü ve Mağaza Müdür Yardımcısı maaşları hakkında bilgi sahibi değilim lakin; mağazadan mağazaya üst yönetici maaşlarının bayağı bir değişiklik gösterdiğini biliyorum.
      Diğer sorularınızın cevapları ise; zaten yazıda mevcut.

      Sil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Acaba bayan için çalışma yaş sınırı kaçtır şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  69. Lwc da 37 yaşında bayan çalışabilirimi yaş sınırı varsa eger torpil geçerlimi acaba tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  70. Lcw mağazalarında gece çalışması yapılmaktamı? Bende kısmı part time olarak iş görüşmesine gittim ve işe alındım. Fakat gece çalışması engelin var mı diye soruldu. Özellikle yaz döneminde haftanın her günü gece çalışması yapıldığı, gece vardiyası olduğu 22:00-07:00 şeklinde çalışıldığı ve yeri geldiğinde herkesin katılması gerektiği söylendi. Bu tüm lcw mağazalarında geçerli bir durum mu yoksa tamamen müdürün insiyatifinde olan bir olay mı? Teşekkürler şimdiden..

    YanıtlaSil
  71. admin, ben de migrosta yarı zamanlı çalışıyorum. eğer yayınlamak istersen çalışma şartlarını paylaşabilirim.

    YanıtlaSil
  72. Bi sey sormak istiyorum böyle yerler haftalık maaş vermez dimi 😑 haftalik veren bi kurum yok mu ya

    YanıtlaSil
  73. merhaba ben bugün destek eleman olarak işe başladım bana yemek kartından falan hiç bahsedilmedi maaş için günlükte 55-60 tl gibi bişey dendi babalar gününden arife günü dahil çalışıcam 8.5 saat çalışıyorum 1.5 saat molam var işte maaşların ise ayın 10 undan 10una yattığı söylendi ve arefe günü cift maaş olarak veriliyormuş. ben destek elemanım fakat üniversite öğrencisiyim okuduğum şehirde de kısmi part time olarak çalışmak istiyorum haftasonları ne kadarda olsa para gerekli oluyor, bunun için çalıştığım yere söylesem bana yardımcı olurlar mı ? bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  74. Mali açıdan aşağı mısınız? Işiniz için kredi almaya mı ihtiyacınız var, Tıp kredisi, öğrenci kredisi, borç kredisi? Ödemek zorunda olduğun bazı faturalar var mıydı? Daha sonra bu okunaklı kredi şirketine şu adresten ulaşın: creditkredi@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. Mali açıdan aşağı mısınız? Işiniz için kredi almaya mı ihtiyacınız var, Tıp kredisi, öğrenci kredisi, borç kredisi? Ödemek zorunda olduğun bazı faturalar var mıydı? Daha sonra bu okunaklı kredi şirketine şu adresten ulaşın: creditkredi@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. Merhaba ben üniversite öğrencisiyim 3 ay çalışmak istiyorum bir de bursum yanar mı yani etkiler mi alınabilir miyim acaba yazılı bir sınava tabi tutulacak mıyım şimdiden ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  77. Yonetici maaslari nasil.nekadar aliyorlar

    YanıtlaSil
  78. Bende lcw da 4.5 yıldır çalışıyor um zaman zaman full part ve kısmı olarak çalıştım artık yoruldum ve biraz daha sakin bir mağaza da çalışmak istiyorum pirim leri de iyice düşürdüler yani daha sakin bi mağaza da da aynı parayı kazana bilirim 5yilimi doldurunca tazminat alabilir miyim bu konuda bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  79. Ben 1 nisan 2015 te full time olarak ise basladm yaklasik 1 bucuk yil calstiktan sonra 1 eylul 2016 da istifa ettim 4 ay sonra tekrar kadrolu olarak ise geri dondum. Aralk 2016 da. 1 ay sonra nikahim olacak evlilik tazminati alabiliyormuyum 2 bucuk sene uzerinden bilgisi olup da cevaplayan olursa cok sevinirim

    YanıtlaSil
  80. Ben 1 nisan 2015 te full time olarak ise basladm yaklasik 1 bucuk yil calstiktan sonra 1 eylul 2016 da istifa ettim 4 ay sonra tekrar kadrolu olarak ise geri dondum. Aralk 2016 da. 1 ay sonra nikahim olacak evlilik tazminati alabiliyormuyum 2 bucuk sene uzerinden bilgisi olup da cevaplayan olursa cok sevinirim

    YanıtlaSil
  81. İstifa ettiğin için onu unut şimdi yeniden çalışıyor sun sadece evlilik parası alabirsin arkadaşım aldı

    YanıtlaSil
  82. Dün destek elemanı olarak başladım ve yazdıklarınızın hepsine yürekten katılıyorum

    YanıtlaSil
  83. Şu anda ilgilenen kişilere ve şirketlere kredi veriyoruz.
    Kötü kredi puanı yüzünden bankalar tarafından Kredi reddedildi mi veya siz
    Denedim ve başarısız olduysanız veya bir iş kurmanız gerekiyorsa da
    Mali açıdan aşağı, şimdi% 2 başvuruda bir Kredi için başvurun. Tüm başvuru
    loansfirmsector@gmail.com adresine yönlendirilsin

    YanıtlaSil
  84. Good Day Dear Loan Seeker,

    Do you need an urgent financial credit *? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible **then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application ** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.

    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. Pranchment Dura

    If you are interested contact us via: bdsfn.com@gmail.com and fill out the below loan application form.

    Loan application form:
    Full Name:....................
    Country:.....................
    State:..............
    City:..............
    Sex:.........................
    Phone Number:...........
    Loan Amount :...........
    Monthly income:..........
    Occupation:................... ....
    Loan Period:....................... ................
    Purpose of Loan:......................... ...........
    E-mail address:...................... ................
    Have You Applied Before?....................

    We awaits your urgent application form to be filled ok. Email Us: (bdsfn.com@gmail.com)

    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. Pranchment Dura

    YanıtlaSil
  85. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  86. Merhaba yazınızı çok bilgilendirici buldum ben destek elemanı olarak cuma günü işe başlayacagım beni mülakata sokmadılar direk evrakları kap gel dedi ve hallettikten sonra direk forum doldurum. Ardından bi telefon geldi ve cuma günü 12 de gel dedi ama merak ertiğim bir şey var. Bahsettiginiz yemek kartını veriyorlar mı ve kaç saat çalışıcam çünkü evim avm ye uzak. Ayrıca bu kadar meth ettiginiz depoda nasıl çalışabilirim. İlk defa giyim magzasında çalışacagın için haliyle tecrübem yok ilk gün zorluk çekermiyim. Antalya / özdilek avm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek sen ayrı yemek paran yok depo da da gösteriyor lar muhtemel alarm takarsin

      Sil
  87. Vay götler ya ben bayramda çalıştım ortaokul mevzunuyum şimdi zorunlu olmuş lise mevzunu olcan illa 1 ay boşu boşuna bekledim

    YanıtlaSil
  88. Peki destek eleman olarak çalışanların paraları ne zaman yatıyor?

    YanıtlaSil
  89. biz% 3 acil kredi sunuyoruz. şimdi bize ulaşın privateloaninvestment@hotmail.com

    YanıtlaSil