5 Mayıs 2015 Salı

Harry Potter'daki 3 Yasaklı Büyü

Merhabalar;

Dün nereden aklıma estiyse saat 01:30 civarlarına yatmadan önce Harry Potter'daki "avada kedavra" büyüsünün videolarını izlemeye başladım :) O büyü yapıldığı kişiyi öldürüyor direkt olarak.Bende bu arada o büyünün "adabra kadabra" değil "avada kedavra" olduğunu öğrendim :) Ve bu büyü gibi yasaklı 3 büyününde olduğunu öğrendim.Size onları anlatıp filmden kesitler sunayım :)

"Bu konu nereden aklına geldide yazdın?" derseniz eğer;bende bilmiyorum.Dün içimden geldi izledim filmden büyü yapılış kesitlerini ve bunları sizinlede paylaşayım dedim :)

Harry Potter'daki bu üç yasaklı büyüyü yapan büyücü Azkaban hapisanesinde ömür boyu hapse mahkum edilir.İşte o 3 yasaklı büyü:


1) Crucio:Bu büyüye kalan kişiye işkence eder.O kadar acı verici bir büyüdür ki yapıldığı kişi büyüyü yapan kişiye artık onu öldürmesi için yalvarır.Örneğin:

 

2)İmperio:Büyüyü yapan kişi,büyü yapılan kişiye istediğini yaptırabilir.Büyü yapılan kişiye emirler verebilir.Örneğin:

 
3)Avada Kedavra:Benim en sevdiğim büyüdür :). Yapıldığı kişiyi direkt o an öldürür.Ünlü sihir sözcüğü olan "Abrakadabra" ile alakalıdır.Anlamına inildiğinde "Bu kelime gibi kaybol" demektir.İşte Harry Potter filmideki "Avada Kedavra"lı sahnelerden bazıları:

 

 Harry Potter'daki diğer büyüleri ise burayı tıklayarak öğrenebilirsiniz:  Harry Potter'daki büyüler listesi

Harry Potter'daki tüm büyü yapılış sahnelerinin filmden kesit yapılmış videoları:
Buda kapanış olsun :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder