30 Nisan 2015 Perşembe

Angry Birds Stella POP

Merhabalar ;

Üniversitede okuduğum sağlık teknikerliği bölümü ile alakalı hastahane uygulamasından gelip biraz dinlendikten sonra bu yazıyı yazasım geldi :)

Oyunun adı "Angry Birds Stella POP!" diye geçiyor.Manitamın telefonunda manitam ile oynadğımızdan mı bilmem ama hoşuma gitti oyun :) Sizinlede bu oyunu paylaşmak istedim.

Şimdi birazda oyun hakkında bilgi vereyim:

Ben Samsung Galaxy S3 marka/modelli cep telefonunu kullanıyorum.Oyunuda Google Play'den indirdim.Yani android'te var.İTunes'te var mı diye bakmadım ama büyük ihtimalle vardır.

Oyun normal Angry Birds oyunlarından biraz farklı olarak en az üç tane aynı renkli baloncuğun yanyana gelip patlaması şeklinde oluyor ve bu şekilde verilen değişik görevleri yerine getiriyorsunuz.

İndirip oynayın derim.Resmi tanıtım videosunuda koyayım şöylece:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder