29 Nisan 2015 Çarşamba

Aklıma dolanan Rusça rap

Merhabalar;

Ben İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne ait olan İSMEK kurs merkezinde A1 seviye Rusça kursuna gittim.Kurs biteli 2-3 ay oldu.Geçen günlerde zaten az bildiğim Rusça'yı unutmuş muyum,Rusça azda olsa harbiden biliyor muyum diye ve Rusça kelimler hoşumada gittiğinden Youtube'dan "Rusça Rap" yazıp arattım ve 4 tane Rusça rap şarkı buldum.Bu şarkılar 2-3 gündür aklıma takıldı.İkidebir açıp dinliyorum.O şarkıları sizinlede paylaşmak istedim.Buyrun bi bakın.



Bu en sevdiğim ve en aklıma takılan şarkı:
                                            
 Diğerler dinleyip hoşuma giden Rusça rap şarkılarıda paylaşayım.Onlarada bi göz atın.
         
 Buda güzel :)                     
  


Bununda romatik ağırlıklı klibi var ama şarkı  güzel.
  



Bunada bi bakın:







6 yorum:

  1. Aynen harika rapler bende hep dinliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle harikalar. Сережа Местный, Serebro, Тони Раут... Bunların parçaları çok güzel, heleki Сережа Местный (Serezha Mestniy)'in her parçası harika! Rusça rap candır :)
      Dinlemeye devam... ;)

      Sil
  2. https://youtu.be/AditEFJE0nE

    Bu da benim rapim beyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan üniversitedeyim ve pek müsait değilim ama eve gidince mutlaka dinleyip tekrardan yorumunuza cevap bırakacağım :) Yorumunuz içinde ilaveten teşekkür ederim. :) ;)

      Sil
    2. Rusça Rapinizi dinledim. Yetenek var Hocam ;)Aksanınız iyi ;))

      Sil
  3. https://youtu.be/AditEFJE0nE

    Bu da benim rapim beyler :)

    YanıtlaSil