7 Kasım 2016 Pazartesi

ABD'de "Demokratlar" ve" Cumhuriyetçiler" Ne Demektir?

Merhabalar;
ABD'de eşşek Demokrat Parti'yi, fil ise Cumhuriyetçi Parti'yi temsil ediyor.

Amerika Birleşik Devletleri'nde başkanlık seçimleri yaklaşıyor ve Türk haber kanallarında da ara ara bu haber yer alıyor. Cumhuriyetçilerin adayı Donald Trump, Demokratların adayı ise Hillary Clinton. Peki Amerika'da sık sık geçen bu "Cumhuriyetçiler" ve "Demokratlar" kimdir? Cumhuriyetçiler ile Demokratlar arasındaki fark nedir? Kime Cumhuriyetçi, kime Demokrat denilmektedir? Bunu haberlerde sık sık görünce merak ettim araştırmak istedim (yeri geldiğinde düşmanını dahi iyi tanıyacaksın) ve bu yazıyı hazırladım ;)

 

 :) Evet, buyrun bakalım...

22 Ekim 2016 Cumartesi

Kadıköy Anadolu Lisesi'nin "Proje Okul"a Direnmesi!

Merhabalar; 

Bu bloğu açarken siyaset konuşmayacağım demiştim kendime lakin; ülkede hızla süregelen bu cahillik, ve dahi yobazlık ivme kazanmışken; bugün gördüğüm Kadıköy Anadolu Lisesi'nin öğretmenlerinin "Proje Okul" kapsamında okuldan sürülmesi ve Kadıköy Anadolu Lisesi'nin İmam Hatip olması için ortam hazırlanması olayı benim fazlasıyla sinirimi bozdu. Bende gericilik ve yobazlığın her geçen gün alenen ülkenin damarlarına işlediği bu zamanlarda-bu olaylar karşısında  bu görmüş olduğunuz makaleyi hazırlamak istedim. İlaveten "Proje Okul" nedir?, "Proje Okul" kapsamında ne olmaktadır?, Ne demektir bu "Proje Okul"? bu konulara da değinmek istedim.


Buyrun başlayayım: ...


14 Ekim 2016 Cuma

Cafer Lalek İle Amanda Cerny Olayının Kurgu Söylentileri

Hâlâ daha okurum var mı bilmiyorum(Normalde ne kadar var dı ki zaten :D) ama 4 aylık aranın ardından geri döndüm. Bazı kötü olaylar-zor durumları atlatmam gerekiyordu vesaire vesaire...! Her neyse konumuza dönelim(!).

Söz konusu Twitter macerası bu tweetler ile başladı :)

Amerikalı Ünlü Vine-Snapchat fenomeni ve ilik gibi hatun Amanda Cerny Twitter'da Cafer Lalek adlı Türk bir kullanıcının fotoğrafına yaptığı yoruma yanıt verdi ve bi anda gündem değişti. Amanda'nın cevap verdiği bu kullanıcının diğer kullanıcılardan farkı Yozgat'lı orta yaşlı bir dayımız olması. Konuyu belki biliyorsunuzdur. Konu hakkında hiç bir bilginiz yoksa bilmiyorsanız şu haber sitesinden konuya ufak bi göz atın tam olarak ve yazımın geri kalanını öyle okuyun derim : http://www.sozcu.com.tr/hayatim/yasam-haberleri/amanda-cernyden-yozgatli-dayi-cafer-laleke-evlilik-teklifi/ :)

 

Lakin bu Cafer Dayı'nın hesabı sahte hesap veyahut Amanda ile önceden menfaat için anlaşılmış bir kurgu olduğu düşünülüyor. Size maddeler halinde kısa kısa internette konuşulan bu kurgu senaryolarını anlatacam. 
De haydi buyurun...! :)

3 Haziran 2016 Cuma

Bana Seni Seviyorum Deme Evlen Benimle ;)

Fotoğraf çekimi bana ait :) Nasıl ama? ;)
Yer: Kartal Sahil
Uzunca bir aradan sonra merhabalar millet :)

Mart ayının sonunda Koton Mağazacılıkta part time işe girdim 5 gün iş, 2 günde okul vardı adam akıllı zaman olmadı blog yazacak. Bu izinli günümde artık çok fazla ihmal ettiğim bloğuma yazma vaktimin geldiğini fark ettim :) Ve burdayım :) ;)

Sevgilimin bi bana bi de kendine Miraç Çağrı Aktaş'ın yazdığı  "Bana Seni Seviyorum Deme Evlen Benimle" adlı kitabı aldı ve aynı anda okuyup bitirdik kitabı ve sonra ikimizde kitapta seviğimiz-ilgimizi çeken yerlerin altını çizdik ve kitap bittikten sonra karşılıklı okuduk bunları. İkimizde aynı anda okuduğum bu kitapta altını çizdiğimiz yerlerin fotoğrafını çektim ve sizinle paylaşmak istedim.



Buyrun başlayalım... :)

11 Nisan 2016 Pazartesi

Sosyal Medya Hesapları Nasıl Silinir?

Birkaç haftaflık aradan sonra tekrardan merhabalar;

Sosya medya hesapları nasıl silinir?

Malum yıl 2016. Sosyal medya platformu herkesin olmazssa olmazı gibi olmuş durumda şuan. Hemen hemen herkes facebook, twitter ya da instagram gibi sosyal medya hesaplarından en az birine illahaki sahiptir. Sosyal medya hesaplarını insanlar kimi zamanlar çoğu sebeplerden dolayı tamamı ile silmek ister ama bunun için nereye tıklayacağını-nasıl yapacağını bilmez. Bende sizlere bu yazımda sosyal medya hesaplarını nasıl silebileceğinizi en güncel hali ile anlatacağım. 
Anlatacağım konular:

Facebook hesabı nasıl silinir? Twitter hesabı nasıl silinir? İnstagram hesabı nasıl silinir? Whatsapp hesabı nasıl silinir? Google + (Google Plus) hesabı nasıl silinir? Youtube hesabı- Youtube kanalı nasıl silinir?

 

Buyrun kısa ve öz başlayayım anlatmaya: ...

24 Mart 2016 Perşembe

TBMM'de Çocuk İstismarıyla İlgili Rezalet Oylama! (HAKİKATEN SİNİR BOZUCU!)

Merhaba sayın okurlarım;

TBMM'de çocuk istismarıyla ilgili dünkü oylamadan bi kare...
Size böyle dünden beri sinirden elim titreye titreye bu yazıyı yazmak istemezdim gerçekten ama duramadım ve yazmak-paylaşmak istedim.

Dün mecliste "çocuk istismarı" ile alakalı MHP adlı siyasi parti grubunun çocuk istismarlarının araştırılması ve önlenmesine yönelik araştırma komisyonu kurulması talebi "AK" Parti adlı siyasi parti grubunun hayır oyu kullanması ile reddedildi! 

 

Size bu konu hakkında fazla söze gerek olmasa da birkaç diyeceğim var. Birde bu konu ile alakalı TBMM TV'nin canlı yayın görüntülerinide paylaşacağım. İzleyin, sadece izleyin ve görün bu rezilliği! 
 Buyrun: ...

22 Mart 2016 Salı

Lepistes Türü Balığım Doğurdu :)

Merhabalar;

Doğum yapan dişi bir lepistesim
Kuzenimden hediye aldığım  'canlı doğuran' sınıfına giren lepistes türü balıklarımdan dişi olanları bir ay önce doğum yaptı. Bende size bi taraftan;

Akvaryum hobisinin güzel yanları nelerdir? Lepistes nasıl bir balık türüdür? Lepistes balığı nasıl doğum yapar? Hamile lepistes nasıl anlaşılır? Lepistes yavrularına hangi yem verilir? Dişi lepistes nasıl anlaşılır? Lepistes kaç günde bir yavrular? Akvaryumda lespistes bakımı nasıl olur?

 

 gibi sorulara cevap verirken bi taraftanda çok güzel, uğraşması zevkli, huzur veren-dinlendiren, mutluluk duyup keyif alacağınız bir hobi olan akvaryum hobisini anlattıklarım ile size tavsiye edeceğim. :) 

Yazımı okuyup akvaryum hobisi edinmenizi gerçekten çok isterim, emin olun pişman olmayacağınız zevkli-huzurlu bi iş! :) Hele ki emek verip baktığınız o balıkların yavruladığını görmek gerçekten çok büyük bir mutluluk ve keyif! :)

Buyrun anlatmaya başlayayım: ...

19 Mart 2016 Cumartesi

Taksim / İstiklal Caddesi'nde Patlama! (YETER ARTIK!)

(Fotoğraf Kaynak: Doğan Haber Ajansı)
Bugün (19.03.2016) saat 11:00'da İstanbul'un en işlek yeri olan Taksim/İstiklal caddesi'nde patlama oldu. Daha geçenlerde devletin kalbi olan Ankara'da-Başkent'te patlama olup 37 vatandaşımız hayatını kaybetmişken şimdi de bugün  devletin en kalabalık-işlek yeri olan İstanbul'un Taksim ilçesinin İstiklal Caddesi'nde-Dünya'nın marka caddesinde patlama oldu bu kez! 
(Sözde) Milli İstihbarat Teşkilatı(!)

Ya Allah aşkına soruyorum size nerde bu devletin istihbarat teşkilatı(!)? Nerde bu T.C. Milli İstihbarat Teşkilatı(!)? NERDE!!!???... Bunca Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ölürken neden bu ülkenin istihbarat teşkilatı önceden istihbarat alıp bu katliamları engelleyemiyor(!)?
 
Bu blogda siyaset konuşmamayı düşünüyordum ama dilsiz şeytan olup daha fazla susamayacam! size içimi dökmek istiyorum bu 
 olaylar ile alakalı. Lütfen 2 dakikanızı ayırıp beni dinleyiniz!   : ...


14 Mart 2016 Pazartesi

Film Önerisi: Lucy (İnsan Beyninin %100'ünü Kullanırsa Ne Olur?)

Merhabalar;

"Lucy" adlı film.
Dünya üzerindeki tüm insanlar beyninin yalnızca %10'unu kullanabiliyor. Biz insanlar geçmişten bu yana beynimizin %10'unu kullanarak tüm her şeyi yapıyoruz. %10 az gibi görünebilir ama onunla yaptıklarımıza bakarsanız aslında çoktur!

Peki ya biz insanlar beynimizin %100'ünü ya da ne bilim %20'sini kullansaydık ne olurdu? 


Bunu hiç düşündünüz mü? İşte size o zaman mükemmel bir film tavsiyesi vereceğim ve size filmi kısaca özetleyip çok ilginç bilgiler paylaşacağım. Örneğin:  

- Beynimizin %20-%30'unu kullansaydık ne olur du? 

- Beynimizin %100'ünü kullansaydık ne olur?

- Beynimizin %10'unundan fazlasını kullanırsak neler neler yapabiliriz?


Çok hevesli bilimsel bir konu değil mi? :) Buyrun biran önce anlatmaya başlayayım: ... 

10 Mart 2016 Perşembe

Sigara Bırakma Nedenleri

Merhabalar;

  İlk önceleri arkadaşlarından otlanıp sonra yavaş yavaş sigara paketi almaya başlarken bi anda kendine "Ne yapıyorum lan ben!" diyip sigara illetinden uzaklaşan biri olarak;
 
(Bu fotoğraf alıntıdır.)

Sigara neden bırakılmalı? Sigaranın bırakmaya iten etkileri nelerdir? Sigaranın zararları nelerdir? Sigarayı nasıl bırakabilirim? sorularının cevaplarını anlayıp beni sigarayı bırakmaya iten işte bu soruları kendim üzerinden de örneklerle, yalın bir şekilde size anlatacağım.


 


 Haydi buyrunuz başlayayım anlatmaya: ...

7 Mart 2016 Pazartesi

Bir İlişkideki En Önemli Şey Nedir?

Merhabalar;

(Bu fotoğraf alıntıdır.)

  İlişkilerdeki önemli şey nedir? Size bunu anlatmak istiyorum. Bu ilişki sevgilinizle olur, arkadaşınızla olur, kardeşinizle, ananız-babanızla olur vesaire vesaire... Daha çok sevgililer arasındaki yaşanan ilişkilerdeki en önemli şeylerden  kısa ve öz bahsetmek istiyorum size. Bence beni dinlemelisiniz. Anlatacaklarımı bilmenizde büyük fayda olabilir!

 

Bir ilişkideki en önemli şey ne midir? 

 Bir ilişkideki en önemli şey-en önemli şeyler: Güven ve Dürüstlüktür!

 

 Peki güven ve dürüstlük neden mi önemlidir? Güvenden ne kasıt ediyorum biliyor musunuz? Dürüstlük derken neyi anlatmak istiyorum? Güven ve dürüstlük olmasa ne mi olur?

 

Buyrun başlayalım arkadaşlar, buyrun başlayalım:

2 Mart 2016 Çarşamba

Lil Wayne'nin Mirror Adlı Parçasındaki İlluminati Mesajları

Merhabalar;

Lil Wayne-Mirror(Video klipten bir sahne)

 Lil Wayne isimli Amerikalı rapçinin 31 ocak 2012 tarihinde çıkan Mirror isimli parçası bana 3-4 gün önce Youtube'da denk geldi ve 3-4 gündür bu parçayı sürekli dinliyorum ve izliyorum. Bende bağımlılık yapan bu video klipte-parçada dikkatimi çeken ilginç bulduğum ve sizin de fazlasıyla dikkatini çekeceğini düşündüğüm bazı illuminatik mesajları resimlerle paylaşmak istiyorum.

  İşler bi hayli ilgi çekici millet :) De haydi başlayayım anlatmaya: ...

 

1 Mart 2016 Salı

Psikiyatriye Gitmekten Çekinmeyin!

Öncelikle merhabalar;


 Size yaşadığınız psikolojik sorunlardan ötürü psikiyatriste muayene olmanın kötü bir durum olmadığını ve yaşadığınız psikolojik bunalım, gündelik sıkıntı çıkmazları vs. gibi durumlarda psikiyatriye muayene olmanın aklınıza iyi bir fikir gelmesi için çabalayacağım. 

 Size yaklaşık bir ay önce psikiyatriye muayene olmuş biri olarak izlenimlerimi, hekimin verdiği psikiyatri ilacını, bu psikiyatri ilacını kullanmadan önce ve sonrasını, psikiyatrist ilacının yan etkisini ve hastahanelerdeki psikiyatri bölümü hakkındaki izlenimlerimi anlatmak istiyorum.


Hadi buyrun anlatmaya başlayayım: ...


26 Şubat 2016 Cuma

Özel Günlerde Sevgiliye Alınabilecek Hediyeler

Biz ;) :) (Yıl dönümümüzden...)


Herkese merhabalar;

10.02.2015'den beri (1 yıldır) dolu dolu ilişkimin olduğu canımdan çok sevdiğim bir sevgilim var. 10 şubat yıl dönümümüz idi. 4 gün sonra yani 14 şubatta sevgililer günü. Sevgililer gününde birbirimize hediye almadık. Yıl dönümünde hediyeleştik :) Size resimlerle sevgilime özel günümüzde neler aldığımı ve onun bana yaptığı sürprizi-hediyesini anlatmak istiyorum. Sizin içinde yararlı bir yazı olabilir ;)


Buyrun başlayalım; ...



25 Şubat 2016 Perşembe

"Fire Shot" Adlı Online Savaş Oyunu

Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalar :)

(Fire Shot logo)

Size yaklaşık bir seneye aşkın zamandır yakın arkadaşım, kuzenim ve sevgilim ile oynadığım bir online savaş oyununu tanıtacağım. Belki sizde beğenir ve akşam yatmadan yakınlarınızdaki kişiler ile 5 dakikada oynar biraz kafa dağıtırsınız.

Oyunumuzun adı Fire Shot (FS).

  Şimdi size kısa ve öz olarak Fire Shot'ı, yüklenişini vs. bir anlatayım. Buyrun: ...

 

Bumerang - Yazarkafe